(--@Helgen@--)

TjolaHoppsan!

Helgen har runnit iväg.. Nu är det en seg Söndag igen.
Varför ska alltid helgerna gå så himla fort?! Jag förstår ej detta!
Det e ju på helgerna man vill sova ut, länge på mornarna.
Ägna sin tid åt saker man vill göra.. som hobbys, umgås med polare, festa,
familjen, lyssna på musik, shoppa osv.
Men ibland känns det som man inte hinner med det man vill göra..
för att tiden rinner iväg så himla fort! :/

Nu i helgen har jag inte gjort så speciellt mkt..
Men i Fredags firade vi iaf Leahs kalas :)
Pappa lagade min favvo rätt, nämligen:
 
RIS MED KYCKLINGFILE-CHAMPINJONER-CREME FRAICHE :)

Mums va gott det va! :p

Va så himla hungrig då också, så det smakade extra gott.
Efter det fika vi med Prinsess tårta och massor annat smått & gott :)
Man va så mätt efter all gottigott man hade ätit den dagen/kvällen.
Leah fick många fina presenter från oss.
Jag följde med pappa att lämna Leah å Veronica hem sedan på kvällen.
Jag spelade Nintendo Wii hos brorsan sen resten av kvällen.. Det va skitskoj! :D
Jag, Marko å Matti höll på lira Wii ända till kl.23... haha :D
Sedan gick jag hem i mörkret.. Va skönt med promenad faktiskt.
Tog en lite längre väg hem.. bara för att få röra på sig i det sköna vädret.

Då såg jag 2 arabungar höll på göra djävulskap på Sädesbingen... :/
De höll på sno glödlampor från julgranen på den andra sidan av Sädes..... :(
Hörde en gubbe gapa åt dem från en balkong!
Såg dessa jävla ungar kasta dessa glödlampor mot väggen (huset jag bor på)..
de sprang omkring på gården och kastade glödlampor överallt!!
Idioter!! :S Nu är det krossad glas här och där.. !!
Såg även sedan att dem måste ha snott lampor från våran julgran,
som står precis utanför.
För det var helt svart där.. Inga lampor tända!
Annars är det ju så ljust där, pågrund av julgransbelysningen.
Idioter som håller på förstör!!

Lördag städade hela min lägenhet.. så det va rent och fräscht överallt ;)
Gick senare på kvällen bort till morsan för att checka läget där borta..
Skrev innan dess med brorsan på msn,
även med Sanna, Logan, Jonna m.m. Lyssnade på goo Finskmusik :D
Borta hos morsan satt och lirade lite Wii med bröderna Marko och Matti
och med kompisen Jani :) Jani och Marko drack.
Jag fick också några Vodka krogg senare av morsan ;)
Jag drack rätt så många kroggar den kvällen, men blev adrig full.
Satt uppe och spelade Wii med bröderna, Jani och Karjala rätt så länge..
typ till kl.03.30..... hahahaha :D
Men det va sååå skoj att spela alla dessa olika spel. Man fick ju fan lite träning där,
för att man skulle röra på sig så mkt under spelensgång :D
Wii är roligt att spela, för man rör på sig samtidigt när man spelar..
Som tex. När man spelar Tennis, Pingis, Bowling, Boxing osv.

Jag och Karjala gick hem sedan strax innan 4... Han gick hem till sig och jag hem.
Var trött som satan.. Så ville bara gå lägga mig och sova direkt.
Klockan va 04.20 när gick i sängs... ZZzzZZzZZZzzzzZzz

Söndag har inte gjort så mkt. Cyklade till Lidl och handla lite åt mormor.
Åt en fet jävla kebabrulle från Splitz.. Hade ej ätit nåt på hela dagen!!
Hämtade hem kissemissarna hos morsan..
För tog med mej katterna dit på fredags.
Silver fick sitta i sin box... CAT IN DA BOX.. haha :D
Ååå lilla Tingeling fick gå :)
Kom nyss hem... Så ska ta en dusch snart, tänkte jag.
Vafaan hände med musiken nu dåå?! :S
Såå jaa... Skönt att lyssna på lite Finskmusik också ibland.
Brorsan gav en bra sida.. ;)

Eurodance.. lyssnar på just nu.. NAJS!!

Nu ska njuta av musiken och bara koppla loss hjärnan en liten stund... *bajbaaaj*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0