Dricka sej RöttVin ;)

Här sitta sej ensam i min lya
å dricka sej röttvin i ensamhet.
Pimpla på vinet Aurora en svartvinbärsvin.
Mums Mums
Lyssna sej på goer musik å baa chilla.
Thats najsigt!
Orka sej göra nånting spec.
Baa sitta här framför datorn
å småtta lite då å då på vinet.
Goodi Goodi!
En fredagskväll i ensamhet..
Vore mucke roligare mä sällskap.
Dricka sej röttvin å gotta i sej lite godis.
Me like CANDY!!

Sitta sej här i ensamhet å dricka sej vin...
vad ää detta då?!
Man ska ha sej sällskap
eller vadårå?!
Ååå... JAG dricka sej vin?!
Öööhhh.. De ää juhh VODKA som gäller för mäj!
Men men.... daaaa!!

Ibland baa skönt att götta sej
å chilla i ensamhet åxå.
MEN... nu nä man tänker,
så SAKNAR man sällskap
av någon gooo kille ;)

Vore skööönt att mysa lite..
Pussas, kyssas, hålla om varann, hångla
åååå så vidare!!
Hahahahah :D
Me like it!!
Saknar det ibland.......

<3 <3 <3 <3 <3

Finns de någon dää ute som vill ha mäj?!
Nån som vill ha en tjej som jag..
 Mysa mee ;)

<3 <3 <3 <3 <3

Jag vet att DU finns dää ute nånstans
men vart?!

>>>------------> <3

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


 Jami Jami :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0