Fick mina efterlängtade PENGAR!!!

TISDAG cykla till jobbet.. på jobbet hade funderaringar å tankar kring mina
pengar som skulle få i veckan.
När sluta från jobbet, cykla till bankomaten för att se ifall man fått pengarna.
Åhhh gissa vad?!
Jooo.. jag hade äntligen fått mina PENGAR!!! :D
Åååå de va inte lite det heller..... Nämligen lite över 16 tusen spänn!! *Waaooohhh*
Hade ju räknat att få över 10 tusen, så fick rätt så bra.. :)
Fyfan va GLAD jag blev asså!! Ni skulle ha sett mitt leende då.. *haha*
De va PENGAR som man förlorat under alla dessa månader!!
Är såååå j*vla glad att fått dessa PENGAR nuu... *äntligen*

Ha vart å shoppat både i Överby å Oden i veckan :)
Har köpt bla.

* Fina jeansbrallor
* Fräcka högtalare
* Rosa datamus :D
* Sköna trosor ;)
* Leggings
* Vinterskor
* Present till Leah
* Några julklappar
* Månadslinser för ett 1/2 år
* Julgran
* Julsaker, adventstake m.m
* å lite smått å gott......... :)

Ha vart skönt att kunna handla vad man vill typ :D
För nu ha man iaf haft råd vill säga... *hahaha*

Ska försöka handla ALLA julklappar nästa vecka.. så är det gjort sen.
Ha juhh ändå fullt upp nu veckorna framöver till JUL....
Ååå mkt jobb lär det bli åxå, antar jag!
Shit! Hur ska man hinna me allt?!
I dunno........ :/

Jag e iaf mucke glad du veta.... :D

Men ha allt spenderat MKT pengar...... *hihi*
Men men... lönen kommer på måndag åxå.
Den va på 5907 spänn
:) (normal lön varje månad: 4200kr).
Ha jobbat mkt extra!
På Januari får även lön från Städhuset Väst (första lönen) :)

Så man får alltså 2 löner å även lite pengar från F-kassan nästa år... *najs, me like it*
Skönt att veta att man får mera pengar nuuu...

*Seee Yaaa!! HeeejSveeeejs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0