Idag ha man varit duktig...

Tjaoooo!!

Idag ha man jobbat sina 2 enkla timmar :)
Efter det kom hem å satt på nätet en stund å lyssna på goer musik ;)
Chilla bort en stund baa.. de gött de!
Sen börja igång me tvätta alla mina fönster.. skoj! Not!
eller jo, det är skoj att tvätta fönster ibland :D
Sen chilla lite granna på soffan, för att vila ryggen.
Sedan åkte eller vafan säger jag.... Cyklade iväg till mina föräldrar..
Alltså jag är ännu på det där me att jag åker me mopeden, du vet! HAHA :D
Det e ju min kära cykel som gäller nu vettöö!! *hihi*
Iaf så kom dit å va så himla hungrig, så "snodde" lite käk att mumsa på :p
Mmmm... va gott!! *hehe*
Sedan satt å tjöta lite mä mormor å morsan.
Morsan va påväg ti jöbbet..
Farsan va tydligen ledig idag mee... Alltså det här me SAAB.. fyfan, säger jag bara! :/
Han ha tydligen massa lediga dagar kvar.. så!
Jag fortsätte jöbba mä fönsterputs hos mormor vettuu.
Så nu ha både jag å mormor rena fönster! *iihhh va härligt!*

Igår (tisda) nä va på jöbbet, ringde Marianne frå Städhuset Väst...
Mitt andra jöbb numera! Gött att fått foten in på den firman määä!! ;)
Hon undrade om jag ville/kunde jöbba fö dem dåå.. ABSOLUT säger jag :D
Så fick fort som fan hinna sej hem å byta frå StädSystem ti Städhuset Väst jöbbakläder :)
Sen åka sej till kontoret, få beskrivning på arbetsuppgifter.. karta, adress, namn osv.
Sen hitta det stället.. Tog en stund å fick fan fråga folk om numret :D Men hitta till slut!
Hemstädning.. 3 tim. Kunden blev jättenöjd ;)
30 min på mäj att hitta d andra stället.. Tog tid att hitta, men hitta till slut mää.
Hemstädning 2 tim där.. Kunden jättenöjd ;) Klockan tickade 4 å va dax att åka sej hem.
Kom hem.. åkte direkt till mormor, fö att handla!
Efter d äntligen hem.... ÄTA!! SKITHUNGRIG!!
Hade ej ätit på hela dagen.. baaa jöbba jöbba!! Slita som fan!
Men d gött... känns bra att få jöbba å slita av sej! mee like it!! ;D

Kan bli mera jöbb framöver... verkar som :) Najsigt!!
Så ska de va....

Nu sitter man här å grinar.... nää baa skoja mä er! :D Är baa less på allting!
Allt skit om hänt nu på sistone! De me festen, krossa fönstret, snutjävlar osv.
Vaffö allt detta hända just mäj?! JAG som e sååååå snäll!! Eller?!
Är orolig fö vad Anette frå Eidar komme säga..
Men vet att d e om fönstret eller klagomål från mitt "vilda" fest! Eller både ock!
Baa jag ej få varning nu.... :(

Är glad iaf att en ny kompis vart snäll å hjälpsam mot mäj.. Han ha gett mej
mkt bra tips om mkt! Detta är nämligen LOGAN som jag skriver me på msn ;)
Han e baa såååå gooo!! Snäll kille!
Vi ha skrivit mä varann varje dag/kväll :) Me like him! ;)

Jaja... så kan de va. Nu dax att dra sej in i duschen :D Dax att bli lite ren å fräsch!

Hade gött allesammans :) Höres å Synes my bejbz!! *Pusssar å Kraamar till er alla*

PS: Saknar att köra mä min älskling *haha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0