Jääävla snuten tog mej!!

Igår kväll (tisdag) när va påväg hem från mina föräldrar...
Svängde precis in på Sädesbingen, när ser en polisbil köra efter mej.
Jag kör sakta framåt.. för det är 30 gräns där...
Ser Polisen följa efter mej... Jag undrar vad som händer?!
Jag trodde att det hade hänt nånting på området, för att Polisen kör dit..
Jag fortsätter köra uppåt å då ser att Polisen sätter på blåljusen å strax efter hörs det ett
siren :D Shiiiit! Då tänkte jag att vafaaan är detta nu då?!
Varför stoppar de mej för?!

Jag stannar såklart å båda Poliserna stiger ut från bilen å kommer framtill mej.
Dem frågar om d är min moped å säger sedan att det inte står att det är mitt... öööhhh!!
Då blir jag fan chockad! För trodde fan att dem skulle säga att det är snott eller nånting..
Att jag snott det eller nåt vettööö!! Perkele! :/
Jag får blåsa för att se om man ha alkohol i kroppen :D
De va faktiskt 1:a gången jag blåste.. hahaha  :p
Båda poliserna frågar mitt namn å undrar om jag har ett förarbevis....
Jag fick gå me mopeden å Poliserna hem till mej för att visa på papper att det är min moped,
har trafikförsäkring å så... :(
Jag drog en liten VITLÖGN till snuten å sade att jag hade ingen aning om att man MÅSTE ha förarbevis
på en EU-moped :D Hahhahaaahah :D
Så dem va snälla å gav mej bara en varning!
Men jag får absolut inte köra me mopeden mera, förrän fixat jävla FÖRARBEVIS!!!
Annars kan få böter, dem tar mopeden el. lättare fängelsestraff, sade dem! *hahahaha*
De ringde även å kolla upp mitt namn å så..
Dem sade att det kommer ej stå i polisensregister att jag fått nån varning nu, så gött att slippa det!

Så nu skall jag gå till Trafikskolan nån dag å prata me dem om förarbevis.
Att jag vill så fort som möjligt fixa det, gå en såndär utbildning :)
Fan att det ska kosta 2000kr!! PERKELE!! :(
Å jag vill fan klara det åxå, så att man ej kuggar i testet (kunskapsprovet el. teoretiska och praktiska moment).
Vill ej precis lägga massa jävla pengar i onödan!!
Ska fan börja läsa redan nu om trafikregler, alla dessa jävla skyltar osv :D
Det trökiga är åxå att jag måste vänta tills på våren! Dem har TYVÄRR inga utbildningar under vintertid :(

PERKELE.. VITTU.. SAATANA.. PASKA... HELEVETTI :s

Jaja.. gissa om man är förbannad å grinig på sej själv då?!
Aaa de e man fan ååå mee!! VITTU!!! :(
Skulle ha fixat detta jääävla förarbevis tidigare, så hade sluppit skiten!
Men jag är som jag är... TYVÄRR!! Flyttar fan upp allting... så blir d BARA MASSA SKIT MAN FÅR TA SEDAN!!

Men iaf så ska jag fixa det.. jag ska klara av provet å allt! JAG SKA......... massor!!

Å är även arg på att dessa jäääävla snutjävlar inte kan få stopp på dessa jäääävla CP ARABER!!
Vaffö ej stoppa dessa idiot ARABER som är ute å kör som idioter här i Krono å Lextorp?! Me stulna mopeder
å har ABSOLUT INTE NÅN JÄÄÄVLA FÖRARBEVIS EN ENDA JÄVLA ARABUNGE!!! :/
Vaffö ej stoppa dem å fråga om dem ha nån förarbevis?!
De kör ju som idioter åxå... på gräsmatterna å överallt!
De ha jag fan sett så många gånger!!
Inte kör la jag som en jävla idiot me min moped iaf.
Åååå den här jävla fyrhjulingen som de hade fixat i somras..
körde fan upp på kullen (pulkabacken) på gräset.... i Plogen!! Vad är detta då?!
Får man köra så eller?! Ååå de va småbarn som körde åxå...
Är det inte 15 årsgräns på en EU-moped, moped klass 2 å 4-hjulingar... ?!

Nää orka faaan.. Snuten i Thn bryr sej fan inte! Alla utlänningar får göra som de vill här.
Dem äger juhh hela jäävla KRONO, LEXTORP.. tror dem jaa!! :S

Alla ARABER kan dra åt helvete!!!

Me hate all fucking black "araber" people!!

Orka sej skriva mera.. man blir baa så jädra grinig  på allting!!

Bäst att hålla till det glada Ansku å inte tänka på all skit :D
Så mår man bättre mee..

*Hade gött.. nu dra mej!* *Baaaaajaaa!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0