Jöbba 9 timmar!

Måndag jobba 9 timmar sammanlagt.
Jobba 4tim på Stavre, sen skulle cykla fort hem å byta om till andra jobbarkläder.
Cykla sen till kontoret, fick adress till hemservicen jag skulle jobba hos.
Jobba hos en tant (ha jobbat där 1 gång förut) 3 tim..
Hon ville ha mej å ingen annan! :)
Sen skulle till nästa ställe.. Hos ett par gamla till (ha jobbat där åxå 1 gång förut).
Städa där 2tim. Sen sluta vid kl.16.

Hade ej ätit på hela dagen förutom 2 knäckisar på jobbet kl.09.
Så passa på att smaska i mej en fet jävla pizza på Pizzerian Mysingen :)
För det låg alldeles bredvid där jag hade jobbat mina 2 sista timmar, för dagen.

Va sååå trött när kom hem, ville bara lägga mej på soffan å vila ryggen.
Det e mest jobbigt för ryggen att jobba, städa länge!
Har jag märkt!

Blir mera jobb.. den 30:e dec två ställen, 2:a januari 1 ställe.
Jobbar även på Stavre.

Man e iaf ledig 24, 25, 26, 31 och 1 :)
Ska bli skönt med lite ledigheter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0