J*vla Dataj*vel

F*f*n va irriterad jag blev på j*vla datorn igår kväll... :@
Jag skulle sätta i mobilkontakten för att kunna lägga in några bilder
på datorn, sen sätta in dessa bilder på bloggsidan......
MEN näe den j*vla datorn CP-sig.. tangentbordet sluta fungera :S
Jag drog ur sladdarna å satt tillbax dem.. men näe ingen resultat!!

Jag har ju tyvärr baa 2 usb uttag på burken (därbak) åå jag måste juhh
ha mobila bredband på ena uttaget (för att kunna va på Internet)...
Så då ha baa 1 uttag ledig!
Så det blir krånglit när man ska ladda ner bilder från mobilen... :(
Jag ha ju köpt ett nytt datamus å tyvärr har den usb-uttag..
så måste ha den kopplad till den 2:a "lediga" uttaget.... F*N

Så iaf fick sätta i den gamla musen.. åå då sluta allt fungera!!
Alltså tangentbordet å den gamla musen..... P*rk*l*!!!
Jag som va inloggad på msn å höll på skriva me några stycken.
Fick stänga av datorn helt för att det skulle fungera igen.. F*ck!!

Sen pröva igen att ta ur den nya datamuskontakten från usb....
åå f*n va det CP-sig nu igen!!! ORKA!!

Blev så irriterad på dataj*veln att jag stängde av det helt
å gick istället å lade sej på soffan å titta på TV resten av kvällen :D

*************************************************************

Nu idag ha iaf fått in bilderna på datorn från mobilen :)
Så kan ju koppla i den nya musen sen.
Den e bättre å snabbare! Å man kan skrolla me den :D

*Haaajdååååå*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0