MiN öNsKeLiStA tIlL tOmTeN :D

Nu är det dax för alla snälla barn att skriva sina önskelistor för TOMTEN :p
Jag e juhh ett barn åxå.. då får jag åxå skriva önskelista... *haha*

Här e min "lilla" önskelista för i år:    *skratt*

* Körkort å en fräck bil

* 10 miljoner kronor

* Hundvalp Husky

* Kattunge Långhårig

* En gullig pojkvän (blivande man)

* 1 månads resa till Thailand tillsammans med min kusin
   + 10 kompisar till

* Hus nära stranden

* Nytt stort sommarstuga till Kuusamo å Nivala

* Fint, flott lägenhet centralt Helsinki "Helsingfors"

* Mycket snö hela vintern

* Hyra Liseberg för 1 heldag tillsammans med med släkt, vänner å bekanta

* Egen stor lyxig träningshall med all slags träningsmaskiner,
  bastu, solarium, bubbelbad å stort simbassäng

* Jorden runt resa

* En veckas träff med E-type ;)

* En veckas träff med Johnny Depp ;)

* Egen bio salong

* åå mycket mera...... *hihi*

Här får du en mer seriös önskelista: *haha*

* Digital kamera
* Ny fräck NOKIA mobil
* Bra dator
* Kläder
* Datastol
* Data högtalare
* Saker till lägenheten
* Smink, parfym m.m
* Fräcka draken å döskallen (samling)
* Pengar
* Hemmabio system
* Alkohol *haha*
* osv


Merry Christmas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0