Party i Göta

Lördag drog jag till Göta på fest..
Veronica hade sin födelsedagsfest hos sin bror Robert.
Det var deras familj, kusinen Dan och flera kompisar som kom på festen :)
Jag drack upp mina 3 cider, sedan börja med starkare grejer vettuu ;)
NaniBoy "Jani"
och Goggo kom åxå sedan :D
Det va rätt så skoj Party..
Gooo smörgåstårta fick jag smaka på åxå.. Mums!

Man blev lite goo full sedan vid midnatt... haha :D
Uschh mådde lite illa i toan mee.. Spydde!! :S
Men det blev bättre sedan.. Gött!

Dem hade karaoke..många sjöng, men inte jag! HAHA
Jag höll mej borta från mikrofonen :D
Men visst dansa man loss där sedan, när man fått i sej massa kroggar ;)
Skoooooooooojjjj!!! :D

Brorsan fick va barnvakt till lilla Leah i Göta... hos Verro.

Skojj me Party Party lite då å då..... Får la se när det blir Party nästa gång?!
Antingen nu till Juldagen eller så på Nyår ;)
eller varför inte både ock?! hihi :D

*Baaajbaaaaj*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0