**Saturday Party Time**

Hallojsan ;)

Det va dax för lite Party Party i lördax.
Vi åt mat hos mormor, allihopa.
Även lill-brorsan å hans slampa till flickvän kom dit.
Det gillade jag ej!
Hatar den jävla HORAN!!
Hon förstör brorsans liv!
Utnyttjar han osv.
:(
Pratade el. tittade aldrig på henne!
Haha :D
När vi hade ätit, allihopa.
Så fick vi lite kroggar av mormor :D
VODKA
Sen vid 7 gick vi hem till mej..
Jag, storebrorsan å Verro :)
Lite förfest hos mäj vettöö!!
Hos mäj kom
Marx, Verro, Karjala, NaniBoy å Goggo :D
Kul att partaja lite mä gänget igen!
De va dax igen!
:D
Dricka sej lite Vodka å hade skoj.
KLockan var 22 när vi drog hemifrån mäj.
Jag, Verro, Karjala å NaniBoy tog Taxi
till Lippan :)
De va dax att dansa loss på krogen LIPZ.
Marx å Goggo drog hem till våra föräldrar.
De va skoj på Lipz!
Dansade, snapsade, drack cider
och hade skoj med grabbarna å Verro :D
Vi drog därifrån nångång vid midnatt
å skulle ha efterfest hos Karjala :p
Vi fick billig svarttaxi hem..
en utlänning från Sädesbingen körde oss hem!
Han tog bara 40kr.
haha!
Partyn fortsatte hos Karjala ;)
Bra musik å det var bara att partaja loss!
Yeahhh!!
Party On!

**Me Like It**

Kom hem vid 5.. gick typ å lade mej direkt :D

De va min lördax kväll/natt ;)
Haha Hehe Hihi :D
*najs*

Grabbarna pågång...

Veronica *Verro*

Nämen SKÅÅÅÅÅL på dej!! :D

*PlayBoy Bruden*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0