Syrran hos mej :)

Nu är det kvällen före julafton :)
Idag har man vart på farten hela dagen!
Har inte jobbat idag, var ledig.
Men har vart på stan, banken.
Handlat julmat och några julklappar tillsammans med
mormor och syrran, typ hela dagen!
Kom hem till mormor strax före kl.19.
Sen gick hem med Johanna vid kl.20.
När kom hem...
Titta på Simpsons tillsammans med syrran :D
Sen tog fram dammsugaren och börja dammsuga
lägenheten.
Satt mej framför datorn för en timma sedan.
Johanna tog ett bad i min badkar förut :)
Nu gick Johanna och lade sig tillsammans
med Tingeling :D
Jag ska nog sitta här liten stund till,
sedan gå lägga mig på soffan och se på nån långfilm,
innan jag drar till sängs :)

Fan, förkylningen har ännu inte gått bort,
men det har blivit lite bättre med snuvan och så.
Men har fått sämre hosta och känner nu lite ont i halsen!

Imån är det iaf julafton :) Vad skoj!
När vaknar imån, ska äta frukost.
Sedan fixa ordning sängen m.m.
Sen tar ett bad och fixar ordning mig själv.
Jag, Johanna och katterna drar sedan iväg till morsan.
Johanna ska hjälpa till att ta ena katten.. för jag ska ta med mig
Silver och Tingeling hos mamma..
Har även julklappar att bära med mig!
Ska hjälpa pappa med maten, för mamma jobbar till halv 3.
Maten blir till 3 när mamma kommer från jobbet :)
Sedan mumsar man i sig massor goo julmat :p

Kommer vara hos familjen hela julafton :)
Kommer hem sent på kvällen imån.
Juldagen blir att äta julmat hos mormor.

***Gooodnatt***

Gooo Jul på er alla!!

*Många varma julkramar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0