Det är fan kallt!

Faaan va jag fryser! Har fan frusit sedan jag kom hem, lite efter 4...
Det e fan KALLT här inne! Fattar inte varför Eidars inte kan sätta på mera värme?!
Ska man sitta inne hela vintern med ylletröja, mössa å vantar eller?!
De fan sjukt!
Kanske jag är påväg att bli sjuk eller?!
Har nysit flera gånger idag på jobbet.. haft lite snuva.
Fan jävla patienter på Vårdcentralen smittar en...... :/

Det va jävligt kallt att köra till jobbet imorse åxå..
Undrar om de va minus grader? Lite frost va d iaf.
Kändes så iaf för man frös som satan! Gick ej köra för lång sträcka,
annars hade man frysit ihjäl!

Nu sitter jag inne med en tjock "ylletröja".
Vadårå?! Jag fryyyyyyyyyyser juhhhhh!



Ska nog ta ett varmt bad... kanske det hjälper?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0