Dricka sej på en måndag :D

Måndag kväll satt hos jobbkompizen.. Vi hade inget spec att göra,
så hon tjötade på mej att hämta Vodka flaskan å så tar vi några kroggar å tjötar lite :D
Så jag hämta Vodkan.. där satt vi hos henne å drack! ;)
Dricka Vodka på en MÅNDAG?! Näää man ska upp klockan halv 5 på morgonen å jöbba... *haha*
Men jag tog baaa 2 krogg och kände ej av nånting!
Det enda det hjälpte mot va kylan.. Att jag frös hela dagen!
Efter kroggarna frös man ej som man gjorde innan... HAHAHAH :D

Kanske man ska ta några Vodka kroggarn varje kväll.. så sover man bättre å fryser ej!
Hahahah... I DONT THINK SO!! Nää förfan! Inte ska man bli nån jävla alkis här inte :p

Får se om man ska dricka sej lite imån....
Verro vill att jag ska dricka me henne å några till :)
Egentligen skulle behöva ta det chill på fredag (imån).. För jag jobbar ju från kl.05.30-12.00,
sedan går styrketränar + simmar från kl.13-15. Sen går till Servicelaget å hämtar en grej..
Är hemma lite efter kl.16 imån.. Om det skulle bli FEST hos mej, då måste jag fan hinna STÄDA
lägenheten, fixa ordning mäj osv :O
Så vettefaaaan! Hinnes man orka me allt detta imån?!
Sen kommer man va så jävla seg å trött säkert sent på kvällen, pågrund av att jag vaknat så
tidigt å jobbat 6 tim!
Får ta en funderare på saken imån bitti.. så ser vad som händer :)
Bättre isf dricka på lördagen.... ;)

Leah är hos sin pappa denna helg.. Va där tidigare å hälsa på.
Åkte me familjen till affären :)

Gött mä FREDAG imörn iallafall.... LÄNGTAT!!

Faaan saknar mkt mina pengar!!! VILL HA DEM NUUUUU!! ORKA VÄNTA!! *iiiiihhhhh Perkele*

*trevlig helg allesammans*

**Pussa å Krama Er Alla**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0