**I Kiss A Girl And I Like It**



I KISS a girl.....
Yes, thats right! ;)

I lördags satt jag hos polaren Karjala, vi drack å lyssnade på go musik.
Sedan kom även Pessica å Daniel dit.
Thats najs!
Daniel ringde även en kompis å bad honom komma dit.
Vi satt å tjötade, drack å lyssna på musik.
Rätt så lugn kväll/natt.
Man blev la lite full där vettöö.. :D
Jag höll på hångla me bruden där å killarna tittade på ;)
Hahahahahaha!
Inte ofta jag hånglar med en brud.
Jag föredrar killar faktiskt!
Men iaf så va det rätt så gött att hångla.... *Ooopss.. me en tjej!*
Karjala hade velat vara med, men det fick han inte.
Bara titta på.. HAHA!
Titta men inte röra!
Moahahahahahaa!

Det e inte första gången jag hånglar med en brud.
Det har hänt några gånger förut i fyllan då...
Ha aldrig hånglat med en brud i nykter tillstånd!
Tror inte att jag skulle palla göra det heller?!
I fyllan kan man juhh hålla på med vem som helst... nästan!
Öööhhhhh!
Thats right.... Den här gången höll vi på hångla rätt mkt åxå!
Hihi! Haha! Hehe!

Whats wrong with me?!
I KISS a GIRL and I like it!
Shit!
I like boyz not girlz :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0