Jöbba å slita som faaan...

GooooKväll På Er My Bejbz ;)

Hure de me er?!
Här e d ok... men ha ont i rygg :/
Ha jöbbat å slitit möe ida...... Jöbba 6 tim utan nonstop, förutom åt frukost 15 min.
Känns verkligen i benen å värst i ryggen!
Men ha ju även vart å handlat me pappsen å Jonsku ikväll, å va hälsa på en Vän ;)
Ååå jaa även suttit på banken, betala en räkning.

Ha baaa lust att lägga mej på soffan el. sängen.. Men ändå ej så trött ännu!
Kanske ta ett bad :) De vore härligt!

De va skoj å träffa min Vän ;) Ett tag sedan man tjötade!
*Me like to touch..... U like it too!*
Hmmm.... Undra va han tyckte om videon jag hade fixa i mobilen?! :D
*Yes I know......... ;)*

Fan va man va knäpp ikväll då.......
Jag skulle åka hem me mopeden från morsan å dem...
Jag gör som vanligt att öppnar sätet å tar fram handskar.. så lägger jag fan mina nycklar
in där tills jag tagit på mej handskarna... Åhhhh gissa va som händer?!
Jooo, jag råkar trycka så att sätet låser sej å MINA JÄVLA MOPED NYCKLAR LIGGER DÄR INNE!!!
Vafaaan dååå... det enda jag kan göra e att gå hem å hämta reservnyckeln :D
Syrran följde mä mej hem.. Gött mä lite promenix :)

Ska faaan inte göra om det me nyckeln! Hahahaha :D

Sitter här å skriver mä en SNYGG kille ;)
Vi har skrivit me varann en vecka nu.... ååå vi ha skrivit på msn varje dag ;D
Han e trevlig! ååååhhh SNYGG!! Kanske nåt att satsa på?!
Hmm... vettefan! Vi har ej kommit så långt ännu... Vi mest baa tjötar om lite allt möjligt!

Jaja... orka sej skriva mera fö ikväll. Klockan tickar iväg så fort..
Ska jävligt tidigt upp imån å jöbba vettööö!! De slitit å städa....
Jöbbar 6 tim/dag denna veckan.. Måndag blir 4 tim.
För ska va på Kommunhuset kl.10.30... Vikariecentralen :)
Jag ska skriva mej in där.
Kanske kan bli mera jöbb på G framöver... då å då! Hoppar gärna in här å där!

Nuuu dax att ta en sköööön dusch... *I must think about something najs*

Sweeeeeet dreamz!

*Seee Ya! Baaaaaaaj*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0