J*vla Araber i Kronogården!

Åkte med mopeden hem till mina föräldrar efter 19 tiden...
Skulle svänga in till lilla parkeringen bredvid Förskolan Vällingklockan,
då såg jag 3-4 polisbilar stå där på parkeringen å flera j*vla araber där ute...
Några j*vla arabbilar stod i vägen, så kunde knappt köra in,
så bestämde mej att vända om där å ta andra vägen mot OKQ8 istället.
För de fanns alldeles för mkt folk ute.. bla Poliser å Arabj*vlar!!
Nån j*vla arab tuta åt mej som en j*vla idiot! Orka bry mej, jag bara körde därifrån!

Det var nåt stort på gång... NU IGEN på Plogen!
Undrar vad?!
Kan det vara nånting med bränderna att göra?
Stölder eller kanske nåt stort släktbråk mellan dessa j*vla araber?! Vettefan! :D
Men det va iaf mååånga poliser inblandade!

Farsan va ute med hunden å hade sett 6 polisbilar där :O
Öööhhh!!
Fan va de jämnt ska va massa skit som händer här i j*vla kronoskiten!
Orka me detta idiotiska område!
Vill flytta härifrån!

JÄÄÄÄVLA PLATTEHÖLAN!!! ITS SUCKS!!!

Dem kommer hit bara för att förstöra för oss andra!
Dem kan lika gärna stanna kvar där i deras j*vla land!
Varför kommer dem hit å förstör?! Fattar f*n inte det! :(

Inte konstigt att man blir rasist här........ !!

Dem visar ingen respekt åt oss.. varför ska vi då visa respekt för dem?!

DRA ÅT HELVETE HELA HÖGEN!!
JAG ORKAR INTE MERA MED ER!!

Ni har förstört tillräckligt för oss Svennar/Finnar osv.
Vi som är Svenska medborgare.

Det räcker att ni har:

*  Hotat att döda våra djur (katter).
*  Förstört Farsans bil (vindrutan, repor på bilen).
*  Förstört vårt staket.
*  Snott våra rabarber, svarta-röda vinbär m.m.
*  Förstört våra blommor.
*  Barnen hotat & bråkat med mej & mina syskon (när vi var små).
*  Förstört min cykel flera gånger i skolan (Pettersbergsskolan).
*  Ungarna spottat på oss, ner från balkongen osv.

Det har hänt massor skit.... !! :(

Om någon bråkar med mej, så får dem ett helvete!
Om någon arab vågar ens pilla på min moped, när den står ute på gården, då är han/hon lika med DÖD!!

Så mkt tycker jag om dessa IDIOTER!!!
Kan säga att jag är halv-rasist! Hahahaha!

Jaja.. men så är det TYVÄRR här i Kronogården.. så kallade PLATTEHÖLAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0