Kräftafton på "Sädesträffen"

I Lördags var jag på kräftafton på lokalen "Sädesträffen" tillsammans med grannen Jonas :)
Det va omkring 30 pers från Sädesbingen som var där. Mest barnfamiljer.
Det var faktiskt goo mat.

* Räkor
* Räkor me kräftsmak
* Kräftor
* Ris med massa annat i som tex. räkor, grönsaker, havsdjur m.m.
* Bröd
* Majonäs + 2 andra "såser"
* olika läskdrickor

Jag åt räkor, den där risröran, smaka på alla dessa 3 "såser", bröd me ost på och drack en stark cider
som Jonas bjöd på :)
Det va rätt skoj att vara där, fast man ej kände någon annan än sin granne :D
Jag och Jonas satt bredvid en äldre kvinna och hennes dotter Anne-Madelene.
Snackade lite me dem... Anne-Madelene har jobbat på Servicelaget :)
Kände lite igen henne!

Efter det gick jag hem till grannen och satt där en liten stund innan kompisen Karjala kom.
Han kom åxå dit. Vi hade litet förfest hos Jonas.
Jonas bjöd mej på en Vodka krogg och Karjala på Öl :)
Sedan fortsatte förfesten hos Karjala....
Vi alla 3 drog till korgen SAND sedan ;)
Jag hade juhh planerat att gå dit med Jonna å Tomas.
Jag, Karjala å Jonas gick till stan...
På Sand var det rätt skoj, men tyckte att kvällen gick segt!
Vettefan varför.. men man hade inte så stor lust att dricka! :/
Jag hade juhh lust att dricka under dagen/kvällen, men när man satt på krogen så var det någonting
som gjorde att det blev segt..... :(
Jag drack nästan 3 stora glas päroncider :)
Men jag börja faktsikt dricka redan vid 3 tiden under dagen... HAHAHAHAHAA :D
Tog min första krogg hos morsan (snodde en krogg).
Sedan fick jag lite Vodka från Farbror Voitto ;)
Så jag hann dricka 3 krogg innan jag drog till kräftafton som började kl.18... Men jag va inte full, kände inget av det!

Jag drack sammanlagt 1 starkcider, 2 krogg hos morsan, 1 krogg hemma, 1 krogg hos Jonas, 1 krogg hos Karjala
och 3 ciderglas på krogen Sand den kvällen ;)
Egentligen hade man juhh druckit rätt så möe, men kände mej ALDRIG full ändå! KONSTIGT!
Jag å Jonas gick hem strax innan kl.02, när dem skulle stänga krogen.
Vi gick hem.. det va skönt med promenad.
Slapp även gå ensam hem i mörkret!
Jag som hade tänkt mej att gå ensam hem....... :/

Jag dansade med Emma.. det va skoj!
Sedan gick in på toa å kände mej illamående, så va tvungen att få friskt luft!
Så gick ut å satte mej en stund.. Karjala kom å gav mej sällskap :)
Jag mådde bättre igen sedan å gick in igen....
Men drack ingenting mera sedan!
Jag satt där på soffan å spanade på alla dessa snygga killar som gick förbi m.m.
Det va rätt så gött att bara sitta där å spana...
Jag fick lite puss å hångel från en rätt så fin kille ;) Även Jonna gav en PUSS.. hehe! *najs*

Gick å lade mej nångång vid halv fyra- fyra tiden!

Kommentarer
Postat av: jonnah

haha justeja =D jag pussa dig ja :D

2008-11-11 @ 13:09:49
URL: http://dagisfroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0