Party hos mäj i lördag :D

På lördag var det dax för partaja igen!
Jag hade ett litet PARTY hos mäj.. eller om man nu kan kalla det litet" hahaha :D
Det kom rätt så möe folk.. Egentligen visste jag ej att de skulle komma så mkt.

Först var det bara jag, brorsan Marx å Verro hos mäj å då lira vi lite Wii :)
Det va skitskoj att spela brorsans Wii.. Första gången åxå (men ha spelat förut 1 gång Guitar Hero i fyllan).
Vissa av spelen va lite svåra.. men roliga! HAHA :D
Men jag va juhh nybörjare såå!
Sen strax efter kom Andreas å Jossan. Andreas spelade åxå lite granna.

Typ efter 7 kom de plötsligt massa folk hos mäj.. det baa strömmade in folk i min lägenhet :)
Men det va ju alla kompisar, som man kände.
Daniel, Christian, Lill-Johan, Magnus å Tobbe kom frå Lilla Edet.
Emelie å hennes kille kom åxå.
Sedan kom polaren Jani å Karjala sist :D
Det va 13 personer + jag på min FEST.
Många spelade Wii i fyllan.. det va kul att se på!

Musiken dunkade på rätt högt åxå..

Sedan typ när klockan va över 23.. blev det tjaft mellan brorsan å en kille (Emelies kille).
Han va så jääävla full å höll på tjafsa me alla.. typ :(
Jag kände ej han ens, hade aldrig träffat han förut..
Han å brorsan börja bråka.. så jag gick mellan! Såå klart att jag går mellan min bror.....
Jag skiter i om jag får smällen av han, men jag tänker fan inte kolla på när han bråkar me min bror!
Jääävla idiot! Jag e fan inte rädd att gå mellan killar som slåss!
Men först va de så att han börja tjafsa lite med mej i sovrummet...
Han liksom putta till mej mot väggen å dåå jäävlar tog jag tag i hans armar å undrade
"Vad fasen håller han på mee eller?! Det e juhh fan min lägenhet!!".
Brorsan såg när han putta mej mot väggen å kom liksom mot mej...
Då jävlar reagerade brorsan min direkt å nästan hoppa på den idioten! :D
Han skrek till han att "Vad fan håller du på me?! Du puttar fan inte på min syster!".
Jag trodde fan aldrig att min bror skulle reagera så när en kille gick mot mej...
Trodde ej att han brydde sej så mkt om mej! Haha!
Är glad att han brydde sej om mej å gick mot attack på killen! :)
Då börja dem ju tjafsa där.. jag gick mellan!
Det blev lugnt sen... Men brorsan va förbannad på den idioten å ville typ slå ihjäl han..
Senare börja den jäveln tjafsa me andra på festen!
Verro gick mot han å sade att han ska fan ge i att bråka med hennes ex (min bror alltså).
Å sade att "Vi har ett barn ihop å du ska fan inte bråka me han!" m.m.
Sedan går den idioten å puttar på Verro så att hon typ ramlar....
Alla killarna såg detta, då jäävlar reagerade alllihopa å flög på den idioten!
Jag t.o.m tog tag i hans händer å höll fast dem bak på han, så att han ej skulle slå till någon,
för det försökte han ju göra :(
Nån av tvillingarna å de andra killarna tog tag i idioten å han bara flög rakt mot hallen å köket :D
Då kom karlaja från köket å drog upp han som ett litet barn å smällde till han så att han flög mot ytterdörren
i hallen. Där låg han å såg fan rädd ut.. Karjala va påväg att ge han en smäll på käften, men
då kom jävla Jani å gick mellan! Faaan, fattar ej varför han gick mellan?!
Då drog upp en av killarna han å kastade ut han från lägenheten!

Allting blev bättre efter det... Villken jääävla idiot han va!

Alla drog typ 12 tiden.. så jag, Jani, Marko å Karjala planera att dra till Karjala :)
Men Karjala va förbannad på Jani å sade till han att han ej fick följa me till han...
Då palla Jani ur å blev CP!!! :(
Fattar ej vad som flög i han... Men iaf så slog han till Karjala så att han låg på golvet i trappan.
Jani sparka till han flera gånger på magen, ansiktet å allt! Shit!
Alltså Karjala bara låg där typ medvetslös å kunde ej göra motstånd.... :(
Tror fan att grannarna såg detta.... :/
Fan va arg jag va på Jani!! Idiot!!
Man gör la fan inte så mot sin bästa kompis?!
Sparka en när den ligger på marken.. som inte ens kan göra motstånd!! Fyfaaaan!
Det såg jävligt illa ut, kan jag lova!
Jani drog iaf sen... å såg ej till han mera. Även brorsan hade dragit.
Karjala kom upp på fötter igen sen å vi gick till honom..
Faaan.. jääävla Jani hade krossat ett fönster på trappan.. :(
Så nä vi va hos Karjala.. Jag, Karjala å Jessica.. då såg vi att det stod 2 poliser utanför min trappa!
Jävla grannarna hade ringt polisen pågrund av bråket å krossade glaset!
Men jag kommer fan inte betala för det glaset, om dem tror det!
Jag ha fan inte gjort sönder det! Jani får betala det, om jag får en räknig på det!
Annars jääävlar...... !! :(

Fan är less på att det ska jämnt va bråk, slagsmål å tjaft på fester å så!
Perkele! Vittu! Saatana!

Nu ska ej ha såna fester på ett tag hemma hos mäj iaf.. nu får de bli lugnt!
Det får räcka nu på ett tag!!
Annars va det ju kul på festen :)

*Hade gött*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0