Sicken arbetsdag!

Fredag jobbade jag 6 timmar på Stavre.. från 05.30 till 12.00.
Det va rätt så lugnt på jobbet, för det va lite patienter och personal.
Den sista timman hade ingenting att göra.. så det blev trökigt å chill bara.
När jag jobbar, så vill jag alltid ha någonting att göra.. annars blir de bara onödigt chill.
Me like to work hard! :D

Sedan ringde Marianne från Städhuset Väst till mej å frågade om jag ville/kunde jobba för dem..
Jag sade att det kan jag allt göra, men just nu är på jobbet.. slutar 12.
Hon sade att komma sej direkt efter jobbet till kontoret, så skulle jag få beskrivning på
arbetsuppgifterna å sen skulle hon köra mej till platsen, där jag skulle städa :)

Jag gick 20 min tidigare från jobbet, för att hinna till Servicelaget (låna ett par grejer där),
sen köra fort hem för att hämta Städhuset Väst jobbarkläder.. å nåt att äta.
Körde till kontoret å bytte om..

Jag städade tillsammans med en kvinna som kommer från Thailand :)
Hon kunde ej så bra Svenska, men förstod ändå vad hon sade till mej.
Hon var trevlig ;)
Vi hade hemstädning å det va städa mer noggrannare å så. Typ Storstädning.
Tydligen hade det vart några där på torsdagen å städat, men kunden hade ej vart nöjd! :/
Så därför ville dem ha mer hjälp.. eller så.
Så jag fick gå dit å städa :D
Städade 3 timmar där. Kunden kom hem å tittade om det va bra städat å hon va jättenöjd.
Ho sade till Marianne att om hon vill ha mera hjälp med städning nångång..
Så vill hon ha MEJ å den andra kvinnan ;) Alltså hon vill att vi ska städa hos henne nästa gång igen!
Kul att få höra att kunden va så nöjd å vill ha en nästa gång åxå :D *Goooood*

Fan gissa hur möe timmar jag ha jobbat på fredag dåå??
Fan... 10 timmar!! STÄDA I 10 TIMMAR!! SHIT! :D
Mer än heltid förfan! Men man får gött mä pengar till Jul :)
Me like to work and want MONEY!!

Gissa om man va trött efter all slit på jobben?!
JAAAA.. hade ju ej ätit nånting på hela dagen förutom en knäckebröd å en kopp te på jobbet kl.09.30.
Å inte haft några speciella raster heller! Baaa jobbat å slitit!
Sen efter jobbet, åkte till Willys för att handla åt mormor.
Så man kom hem på kvällen.. orkade ej göra nånting, bara sitta en stund på nätet å se på film.
Såg en favvos film.. Nämligen Pirates of the carribean.. SNYGGINGEN JOHNNY DEPP!!
Ååhhh.. han e SÅÅÅÅ snygg å sexig!! Meee like!!! ;)
Sen somna jag strax efter kl.22 när höll se på filmen :D
Vakna till vid 23 å gick la mej..

Marianne kanske hör av sej om det blir mera jobb till mej.. Hon vet hur jag jobbar nu,
så man e ju ledig resten av dagarna.... efter kl.08.

Har iaf haft en sliten arbetsdag, kan man säga! Hhahahahahahh!! :D


Jag är en finne som vill jöbba.. Jöbbar gärna vettöö ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0