Sicken jävla kväll å morgon!

Haaaaaj på daaaaj!

Igår kväll ringde arbetskollegan Farija mej å undrade om jag ville komma sej
förbi på en kopp te å umgås lite. Hon bor åxå Sädes..... :)
Hade juhh inget för mäj igår kväll, ba satt på datorn!
Så jag gick hem till henne :) Satt där å snackade å drack gröntte.
Hon hade nånting allvarligt att berätta.. å visste ej vem hon skulle berätta det för?! :/
Hon känner typ ingen i Thn.. flera i Vänerborg, hon har bott där förut i 2 år.
Flyttade hit i augusti.
Så hon va ledsen å mådde ej bra alls...... :(
Vi bestämde att åka till Vänersborg, me min moped kl.18.. lite innan där.
Fyfasen va KALLT de va att köra... å MÖRKT åxå!
Ha faktiskt aldrig åkt till Vänersborg eller så långt över huvudtaget förr,
så de va rätt skoj att testa åka dit :D
Aldrig ens åkt så lång sträcka i mörkret!
Men det tog fan ej så lång tid ändå att åka dit.. kanske max 30-40 min!
Tänk me min sletna moped... Haha! :D Nämen, när det är 2 som sitter på den,
så ibland kanske den ej åker lika fort.. liksom 50-60 km/tim.
Men det gick fort som fasen ändå...... :D

Det värsta va att det va sååååå KALLT! Man frös som en jävla idiot hela tiden!
Fingrarna va som små istabbar... Man hade kunnat lätt böja av fingrarna :D
Benen va som ett fryset berg! Hårda å stelna!

Brrrrrrrrr va kallt de va! Har fan frysit asmkt efter det..
Kanske börjar bli sjuk :(
Men det hoppas jag fan inte, för nästa vecka ha fan extra timmar..
Jobbar för Farija 6 dar! Hon har ledigt!
Så jobbar 4 tim/dag.. de gött mä PENGAR till december vettööö ;)

Idag vakna faaaan kl.04.15... jobba frå kl.05.
1 timme tidigare som annars...
Gissa om man vart trött å frysen idag?!
Fyyyyfan säger jag bara! :/

Jag å Farija åkte till Vbg idag efter jobbet.. Men inte me moped den här gången!
Den lämna jag i stan. Vi tog buss istället :)
Vi kom la hem igen vid 11.... åt på Max.
Sen skulle köra hem me moped...... Men gissa vad händer då?!

Jooo.... jävla mopeden krånglar! Den vill icke starta! :(
Såg att de va typ ingen bensin kvar... ba typ pyttepytte lite!
Så vi fick fan GÅ me moped till närmaste mack å det va då Shell.
Å man frös som satan!
Tanka mopeden me soppa, men då vill den faaan inte starta då heller! :/
Visste fan inte vad problemet va... kanske stått för länge i kylan?!
Så vi gick en stund å då kom på att testa "sparka igång den"....
å dåååå äntligen startade jäveln :D
Fan va gött d kändes! Trodde fan att jag skulle få gå ändå hem me mopeden.
Å att jag inte skulle få igång den på ett tag.. att d va nåt allvarligt fel...
Men hade jäääävligt tur där :)
Får la "sparka igång den" när den ej vill gå själv :O

Jag har iaf haft en jäääävla kväll å morgon idag kan lova er! Baaaajs!

Vill baa soooova, vila ut, dricka varmt, ta en skön varmbad osv.

Vaffö inte goo sällskap av någon snygging. Mysa å hålla varann varma ;)
Fyfan va jag saknar det..... ibland!

Finns det någon där ute som vill mysa med mej? Värma mej när jag fryser?
Snäääälla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0