Spik i mopeden!

Märkte för några veckor sedan, när jag höll på tvätta min moped att det fanns en spik i framdäcket :/
Hur fasen har den kommit dit?!
Är det någon som har saboterat på min moped eller har jag själv kört på en spik... ?!
Vettefasen! Men iaf så sade jag det för farsan å han sade att det gjorde ingenting att den spiken fanns där,
MEN om jag skulle märka att luften börjar gå bort från däcket...
DÅ skulle jag direkt säga till farsan.
För då skulle han laga den....

Så idag märkte jag att det hade gått bort lite luft från däcket...
Så jag åkte en sväng till Statoil å pumpa i mera luft!
Så får la se imörn bitti om jag kan köra med den till jobbet eller måste jag ta cykeln :/
Men iaf efter jobbet, ska jag direkt åka till Farsan å be han laga den :)
Han får ta bort spiken å laga hölet!


Imörn kl.13.30 har jag jobbmöte på Maria Alberts..... :)

Ska bli skoj me möte, för vi har ej haft det på ett jävla tag!

Får se vilka som kommer dit....

Hörde nånting från att vi kanske ska hitta på nåt skoj att göra alla som jobbar på Städsystem nu innan jul ;)

Det skulle va skitskoj! Alltid kul att göra nåt roligt tillsammans med sina arbetskollegor :)

Man lär känna dem andra som åxå jobbar på Städsystem.. dem som jobbar på Uddevalla, Vänersborg osv.


Jaja... men så e det :p


Imörn ska iaf se till att mopeden blir fixad :)


Idag har jobbat å slitit som en galning :D

Efter det gick till stan å käka.. Gött!

Direkt efter det, drog till Ä-borg för att styrketräna + simma + basta = Gött som fan! ;)

Ha la ej gjort så möe mera.. förutom att frysit som en ass! Tog ett varmt bad nyss å d va gött!

Jepps, men har inget spec mera att skriva, så får la säga :

Gooooooooodnatt!! Sov Sött! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0