>>>1 gång otrogen - Alltid otrogen!<<<

Otroghet är det värsta jag vet!
Skulle aldrig vela vara med om det.
Man ska vara trogen.
Hatar otroghet!
Är man otrogen 1 gång, så kommer man vara det igen och igen...
Jag förstå mig inte på folk som kan vara otrogna?!
Om man inte kan vara trogen, så ska man fan inte ha en tjej/kille.
Den personen förtjänar inte att ha ett förhållande.
Jag är så j*vla arg på en viss person som har nyligen varit otrogen!
Och det är andra gången hon är otrogen nu!
Ilskan är stark och hon förtjänar inte den här personen.
Tycker så j*vla mycket synd om denna person som får stå emot all skit som hon gör mot honom!
Han förtjänar en mycket bättre tjej.
En tjej som är trogen, att lita på, i hans ålder osv.
Vad ska han med denna kärring till?!
Horan förstör ju hans liv!
Är man otrogen en gång, så kommer man vara otrogen flera gånger till.
Jag har själv sett både i mina tankar/syner och i verkligheten hur det gått till.
Jag visste att hon skulle vara otrogen nu igen!
Jag såg det framför mig i mina framtidssyner.
Mina framtidssyner stämde och hon var otrogen nu igen!
Hatar henne verkligen!
Hon är en j*vla HORA som inte förtjänar denna kille!
Nu hoppas jag verkligen att han ska dumpa idioten och att han inser hur falsk människa hon är.

Du förtjänar en mycket bättre tjej.
Lyssna på mig nu och dumpa den idioten nu på en gång,
så slipper du må skit av allt som hon gjort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0