En seg dag...



Här sitter jag och degar.. Finns ingenting att göra!
Är hos mina föräldrar.. Sitter framför brorsans dator.
Gött att se skärmen på stora platta TV:n, så slipper man kolla på den lilla "vanliga" data skärmen :D
Rätt så gött!
Hmmm... vad händer ikväll då?!
Det blir mest lugnt framför datorn hos mormor.
Ska läsa mina mail och chatta med roliga folk ;)
Ska chatta med killen från Uddevalla... *skoj*
Vi har faktiskt skickat sms till varan idag med.. Det har vi gjort varje dag.
Har planerar lite inför helgen..
Kanske ska träffa Jan-Erik på Fredag och han bjuder mig på bio i Uddevalla :)
Han hämtar mig härifrån...
Ska fråga han ikväll om han vill träffa mig nu på Fredag och bjuda mig på bio ;)
Ska ju ändå inte göra någonting speciellt under helgen. Bara chilla.
Nu på eftermiddag ska även gå handla för mormor.. Lilla Jonsku ville hänga med.
Vi tar nog mopeden till Willys om nån timme.
Morsan åkte till jobbet, även farsan.
Så nu är jag ensam här med Jonsku.
Grabbarna är i skolan och Marko på jobbet.

Det har gått så segt idag, tycker jag!'
Har faktiskt inte ens varit hemma ännu efter jobbet, utan kom hit direkt efter jobbet. *haha*
Måste hem och se vad katterna har hittat på för busheter där hemma :D
Tingeling är ju så himla duktig på att busa när man inte är hemma!
Silver är mer lugnare, men även hon kan hitta på dumheter...
Uschh.. ha fått mens idag också, det suger! :/

Jepps, men ska chilla nu och snart dra sig...... *baj baj*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0