Jag vill ha PENGAR!!!

Faaaaan va det suger att va så JÄVLA fattig!
Jag vill ha PENGAR... så att man kan leva igen!
Jag behöver pengar.... Jävla bajs!
Jävla F-kassan suger juhh, dem ha inte gett mej pengar på 2 jävla månader nu... Thats sucks!
Jag vill ha Alfa-kassan tillbax... dem gav mej pengar varje månad iaf.
Då levde man juhh som lyx.... nästan då :D
Fick sammanlagt 8000-9000kr/månad... Nu får jag knappt 6000kr/mån... va fan är detta då?!
Tror dem att jag kan leva mej på den lilla summan varje månad??
Denna månad fick jag juhh ba lönen på 5200kr... det e juhh fan ingenting! :/
Jag som fick alla jäävla räkningar denna månad dock... Alltså  2 elräkningar från 2 olika firmor.. båda lite över 500kr.
Sedan fick även TV-licens på 380kr! Därpå Hyran, Facket, Mobilräkning och Mopedräkning..... :O

Gissa hur mkt det blev kvar av 5200kr?!?!?

INGENTING!! Alltså jag ha faktiskt mobilräkningen kvar...... och Moped (betalar till farsan varje månad).
Men tyvärr kan ej betala farsan 600kr på mopeden nu... får betala när ha råd!
Men 198kr till mobilen ska jag fixa fram nu... genom att sälja lite biobiljetter till några kompisar :)

Fick nästa en chock när jag kollade hur mkt pengar jag hade kvar på kontot idag :D
För jag hade räknat att jag skulle ha 0 kr kvar efter att dem dragit Facket... Men vadårå?!
Jag hade fan nästa 300kr kvar!! *Yeeaaahhhhhh*
För gissa vad?! Jo, dem hade tydligen bara tagit från Facket 55kr denna månad ;)
Alltså annars brukar dem juhh ta lite över 300kr! Tyckte att de va lite mysko :) Men gött!
Men i början hade jag faktiskt Facket avgift på 674kr/månad... å det tyckte jag va jävligt mkt!
Som tur har jag ej så mkt mera!

Men men.... JAG VILL HA PENGAR!!!! :p
Vill ut å festa me polare... Alla ska ut på krogen eller Privatfest!
Jag vill åxå me för faaaaaan!
Det e juhh fan HALLOWEEN denna helg......
Jag får stanna ensam hemma å gråta :D
Näänää... inte gråta, men ändå sitta ensam hemma en fredagkväll å lördagkväll..
När alla andra är ute å roar sej! *PERKELE VITTU SAATANA*

Thats sucks very much! I want MONEYYYYYYY!! Fucking shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0