**Mera jobb på G**

Städhuset Väst ringde mej i morse.. dem frågade ifall jag var intresserad av att jobba idag.
Jag tackade JA :) Vill gärna få mera jobb!
Så jag åkte till deras kontor här i Thn.. Fick åka tillsammans med deras arbetsledare till ett byggstäd..
Där städade jag tillsammans me 4 till kvinnor.. Alla verkade trevliga :) Även en man jobbade med fönsterputs.
När jag hade städat där nån timme, kom arbetsledaren Marianne och körde mej å en annan kvinna till ett lägenhet,
där skulle vi göra flyttstädning. Kvinnan som jag jobbade ihop med var trevlig.. Vi pratade rätt mkt.

Marianne frågade mej i bilen ifall jag va intresserad av att jobba på ICA Jättenlördagar :)
Jag tackade JA, för jobbet :) Vill gärna ha mera jobb, så varför inte jobba på lördagar?!
Man tjänar mera då! Det skulle va skitbra ;)

Hon skulle höra av sej i veckan.. Så skulle hon lära mej att använda skurmaskin.
För jag kommer använda skurmaskinICA Jätten.

Är faktiskt glad att dem ringde mej i morse..
Jag tackar alltid Ja, för jobb :)

Hade ju anställningsintervju Städhuset Väst måndagen den 13 oktober.

Nu ska jag se ifall dem ger mej mera jobb..... att dem vill anställa mej :)

*Jobb tackar man aldrig nej för, man ska vara glad att man får jobba*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0