Galningen ute å kör!

Faaan va najs!
Va precis ute å körde me
min älskling :D
Skitskoj!

Jag, Pappa å
Jonsku va till Mekanomen,
Överby å köpte mitt batteri.
Sen va vi en sväng till Rusta m.m.
När vi kom hem,
så fixa jag å pappa mopeden.

Sen drog jag iväg som en galning
på moppen :P

Jag körde runt överallt
Krono-Sandhem-Stavre-Lextorp
å bara körde!

Haha! Haha!

De va SÅ gött att sitta på
sin moppe å köra!

Körde 1 timma runt :)

De va kallt att köra!
Kände hur vinden blåste
igenom kroppen å
tårarna rann på kinden
av kylan.

Körde som en riktig galning
ute på vägarna,
spec när körde på
cykelvägarna....
då jävlas va Ansku
på farten!

 Försökte läsa
skyltar m.m
för att lära sig nånting
inför utbildningen.

Förarbevis måste man ha!

Tog bort mitt register där bak,
för att snuten ej ska stoppa mej :P
Fast dem kan stoppa en ändå!

Jag ♥ köra fort!

Det är fart som gäller,
gasen i botten.

Jag ♥ när det går fort!

Min älskling står å väntar
på nästa tur,
men det blir inte förrän
kanske imån kväll :D

*My Ride Is My Bejb*



♥ansku♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0