Här sitter man...

Terve! Terve!

Sitter här å läser på blogg :)
Läste lite från Jonnas blogg å hittade kompisen
Mattias blogg (gick 1:a året på gymn samma klass BF).
Tyckte att det var sorgligt läsa vad han hade skrivit om Jonna :(
Hade nästan svårt att hålla tårarna inom mig!
Kommer ihåg stunder från gymnasiet, när Mattias å Jonna
blev ihop... :)

                   

Minns en dag... när Jag å Jonna skulle ha nån BF lektion ihop,
men vi hade ingen lust att gå på den tråkiga lektionen,
så istället skolkade vi från det :D Haha!
Vi drog till stan, sen var det nog samma dag vi gick hem
till Mattias en sväng :)
Dagen efter när bådas klassförståndare kom fram till oss å
frågade VARFÖR vi inte va på lektionen?!
Så ljög vi om att "Jonna hade tid till ungdomsmottagningen" haha!
Att hon ville JAG skulle hänga med henne dit, men tror ej att
lärarna trodde på oss... Haha! Haha!

Vi skolkade några gånger från Bild-lektionen åxå,
för det va trist där ibland å sen gillade jag ej läraren!
Han var äcklig!!

Det kommer dagar ibland när jag sitter å tänker
på gamla minnen, om mig å Jonna som små :)
Vi gjorde så mkt skoj ihop under barndomen :P
Saknar allt den tiden!
Saknar väldigt mkt dej JONNA!!

Ännu en gång, VARFÖR?! :(

Nä nu ska jag sluta tänka på alla gamla minnen,
för snart orkar jag inte mera!
Kan snart inte hålla tårarna inom mig :(
Vill inte gråta!!!

Ha lyssnat på Finsk musik å skrivit med
Maria å Verro på msn :)

Även fått Glad Påsk-hälsningar
från Sanna å Carina från Pingvinbyn :P

Vad ska man hitta på att göra idag då?!
Det e ju SkärTorsdag idag :)

Ha jobbat imorse å haft d skoj på jobbet
tillsammans me Farija :D´

Ikväll ska man tvätta iaf, boring!

Jaja, ska fortsätta digga till Finskmusik
å bara chilla här vetja ;)

               

*Puss å Kram + Glad Påsk*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0