Im drunk..... ?!

Halluuu!!

Nääeee, jag icke full (än) :D
Har varit å druckit hos morsan å dem,
satt den senaste tiden i brorsans rum me
Verro å brorsan :)
Vi lyssnade på goo musik!
Har baa druckit 5 grogg å de blir la fan icke
jag full av! :P
Hade ej planerat att dricka nåt ikväll egentligen,
men mormor bjöd mej på groggar ;)

De kanske syns nu nä jag skriver att jag ej
verka så full, va?! Haha!

Håller på att skriver me en kille på msn nu ;)
Hade tänkt mej att de va några till personer som
man kunde skriva me på msn nu, men fan då!!

Kom väl hem så sent... antar jag!
Jag cyklade i "fyllan" nyss... haha!
Inte 1:a gången precis, men ändå.


Har försökt leta efter hemsidor där man kan hitta

moped batteri, men de ha fan gått dåligt.

Kompisen tipsa mej en bra sida å fick även

svar från dem ikväll......

Måste nån dag kolla upp måtten i mopeden,

så ser jag ifall det batteri som dem säljer passar i min :)

Jag hoppas de, för den va asbillig!!


Hade även planer på att inatt (i mörkret) gå ut till
mopedförrådet
å sno mej en batteri från nån moped,
men de blev aldrig
nåt me det inatt.... haha! haha!

Idioten som jag misstänker snott mitt batteri ha sin jävla

moped ute på gården, så ids ej gå där å sno

det bara sådär.... :/

Annars hade fan å me gjort de för länge sen!!!

Men men.......

Håller på gäspar här nu, så de boir la dax för
att nana sej snart, OM inte de kommer nåt
bra på TV nu..... I dont think so!

Första gången skriver på blogg när druckit.... haha!!
Men d blir säkert ej sista gången, kan jag lova! hihi!

Nu e klockan 00.43 å ska dra mej här nu........
orka sej skriva mera :P

Tänker på en viss person nu.... Ååhhhh sweeet!!

*GooooNatt å SovGott*

Massor Pussar å Kramar ///Drunking Ansku


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0