Pojkvän?!

Jag funderar på att är det värt att börja dejta nu igen?!
Har haft 6 dagar GRATIS på Match.com,
så jag passa på att mejla till flera män mellan 23-31 år,
som såg bra ut å bor tex. Göteborg, Trollhättan, Uddevalla.

Har ännu typ ej fått svar från nån, förutom en som redan
hade hittat en tjej.....

Finns det NÅN där ute som vill ha en tjej som jag?!
En snäll, trogen, humorisk, busig, djurvän, hjälpsam,
omtänksam, Finsk och med gulliga hundögon :)
Det är jag :D

Har svårt att tro att nån vill ha mej, känns det som ibland :(
Men man måste tänka positivt!!

Det finns en kille, 31 år från Lidköping som vill gå på
date me mej, men jag är lite osäker på det :/
Visst skulle de va skoj, men JUST NU känner ej för det.
Har så mkt saker att göra å mkt tankar........

Kanske kan gå på DATE med han efter Påsk,
nångång i Maj.... När fått gjort klart Moped utbildningen.

Nu vill jag helst lägga min tid på att plugga till Förarbevis,
träna/motionera å sådant :)

Är det värt att skaffa pojkvän snart?!

Visst är det roligt att umgås med någon,
vara hemma å mysa tillsammans osv.

Men det kostar att ha pojkvän :D

Mkt pengar går åt att ha pojkvän..
Man går ut, äta på restaurang osv
för att umgås å ha skoj tillsammans :)
Sedan pendla till killen kostar me!

Så... vad tycker ni?!

Ska jag börja dejta killar igen
å se vad som händer mellan oss?!
eller ska jag leva som singel å mingel
ett tag till?!

I want to ♥ some one, but I dont know if Im ready to do it?!

// Ansku me tusen tankar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0