Sanna tog flyget hem....

Heeeej!!

Nu har min kusin åkt hem till Lappland igen :D
Jävla lapp!! Nämen till Övertorneå.
Hem till Norr å frysa arslet av sej :P
Hon baa lämnade mej här ENSAM!! :S
Fan, va taskig hon e!
Baa kunna lämna sin "snälla" kusin sådär!

Haha! Haha! Haha!

Tyvärr var det dax för henne att flyga hem igen,
jävligt trist, tycker jag :(
Jag trivdes väldigt bra med hennes sällskap
i 2 veckor å 5 dar.
Fan, att dagarna gick så himla fort iväg.
Vi som hade SÅ skoj ihop, varje dag :)

Vi gjorde massor skoj ihop, varje dag.
Vi festade varje helg (3 veckor) både
Fredagen å Lördagen ;) Skoj!

Första Fredagen hade förfest hos mej, sen
drog vi hem till morsan, hela gänget :D
Lördagen där festade vi me....
Andra Fredagen förfest hos mej, sen Buddy´s :)
Även Sand blev d efter Buddy´s.
Lördag där festade vi hos mej först, sen drog vi
till Jani (Lextorp).
Tredje Fredagen skulle bli lugnt (hela helgen),
men de blev ändå dricka sej :P
Jag å Sanna satt hos mej å drack, lyssnade
på HÖG musik. Sen drog vi hem till morsan :)
Sista Lördagen hade litet förfest hos mej, sen
drog vi till Karjala.. därefter SAND.
De va ÖLHÄVERS på Sand, så d va lite speciell kväll/natt.

Haha! Haha!

Fyfan, vilken kväll/natt d va på Sand då :D
Aldrig sett ett live band på en krog förut...... Skoj!

Vi har festat en hel del... men även gjort andra saker
som tex.

• Ätit ute på olika restaurang (Mc Donald´s, Phasa Thai, Pizzeria
Hollywood, Pizzeria Paris m.m)

• Varit mkt ute å rört på oss (varje dag)

• Shoppat Centrum (Oden) å Överby

• Besökt Thn´s PolisStation :D

• Fika

• Lyssnat på musik

• "Bråkat", tjafsat me varann

• Hälsat på folket i Servicelaget

• Vart hos min familj

• Lagat mat tillsammans

• Disco Bowlat (Buddy´s)

• Baka

• Hängt me på mitt jobb

• Å haft massor skoj ihop, hela tiden! ;)

Saknar allt våra tiden ihop, vi som ALLTID
har SÅ skoj ihop!!

Älskar all HUMOR som vi tillbringar tillsammans :P

80 % Humor har det varit hela tiden..... Haha!

Längtar tills DU kommer hit nästan gång,
förhoppningsvis nu på Hösten (September).

Ser mkt fram emot din resa hit ner igen!

Jag väntaaaaaaar på dej ;)

Jag hoppas att DU haft lika skoj här nere som jag har haft
med dej under den här tiden du varit hos mej :)

Saknar........... :(

*Vi höres å synes som vanligt*

Du alltid Välkommen hem till mej :)

Tråkigt att va ensam hemma nu igen...... Fan!
Kan inte nån ge mej sällskap?!
Så slipper jag känna mej ensam :(

Gött mä varmt å soligt väder iaf B)
Ska försöka va mkt ute under helgen.
Ska även börja me styrketräning + simning
nu på fredag (imån).
Fan, va gött me träning igen!

Ikväll bli de jobba kväll, så e man ledig imån (fredag).

Hade gött å trevlig helg allesammans!

PS: Om nån vill ge mej sällskap så är ni välkommen
hem till mej ;) Hihi!

*Puss Puss å Kram Kram*


                                  * SANTTU * JONSKU * ANSKU *


                                            Fräcka Finne Tjejerna ;)

*Photos by ANSKU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0