SkatteSKIT!!!

Fyfan va IRRITERAD å ARG jag blev
när fick hem skatteSKITEN!! :@
Att jag MÅSTE betala tillbax ti dem
lite över.....



FYFAAAAAAN!!!

PERKELE!!
VITTU!!
SAATANA!!

:(

Fan, va less jag e på detta ännu :/
De känns att jag kastar bort 6000 spänn
bara sådär!
De e ju mkt pengar!!
:S

Tänk att dessa 6 tusen kr
hade jag lagt på min resa till Bulgarien,
men nu e jag TVUNGEN att slänga bort dessa
pengar :(
Fyfan, säger jag!

Tyvärr vet ej om de blir en utomlandsresa
nu på hösten :S
Är osäker på att kunna hinna spara
över 12000kr tills September?!
Perkele!
Annars måste vi flytta på resan till 2010 :(
I dont like that!

Men komme ändå ha Semester 4 veckor
i September :)
Vill jobba å slita hela Sommarn ;)

Fan, vaffö måste JAG betala så mkt
i skatt tillbax?!
Räcker d ej att jag redan e halv-fattig?!
VITTU!!

Förra året fick betala 1300kr!

Blir svårt att smälta detta,
kan jag lova :(

Nu känns de som:

VITTU
PERKELE
SAATANA
HELEVETTI
PERSEENREIKÄ

KAIKKI MENEE PÄIN VITTUA!!!

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0