Träna! Träna! Träna!

Dags med Träning

Äntligen har man börjat träna igen
och det känns hur underbart som helst!
Känns så skönt att röra på fläsket
och förhoppningsvis gå ner i vikt.

Mitt hopp är att gå ner 10 kg,
men det kan bli tufft att gå ner så mkt.
Men varför inte ge det ett försök?!

Om jag börjar träna varje dag,
äta synt (nyttigt mat), inte dricka (alkohol) på ett tag,
så kanske man lyckas gå ner en del i vikt.... ?!

Men det är suget, ork att anstränga sig verkligen
för att man ska lyckas gå ner i vikt.

Det skulle vara lättare om man hade någon kompis,
som man kunde träna med och så,
då skulle det bli lättare och roligare att träna :)

Men ändå gör jag helst det i min "ensamhet"
alltså tränar helst ensam, så att ingen är
där och glor på en :D

Har styrketränat nu några gånger på Ä-borg,
efter det har simmat och till sist med skön Bastu :)

Det känns så skönt att träna, verkligen!

Tyvärr blir det min sista pass nu på fredag,
för sen är det ej GRATIS längre... :(
Fan att det ska ta slut nu,
jag som verkligen hade velat träna hela sommarn!


(Träna Roddmaskin)

Men ska istället börja träna här hemma :)

Promenader - Jogga - Cykla i snabb tempo -
Stepper - Hopprep - Hantlar - Inlines -
Motionscykel - Armhävningar - Situps -
Simma - Vibra Tone-bälte- osv

Mitt mål är att verkligen GÅ NER I VIKT!!!

Jag vill och jag ska!!



//Ansku som ska peppa sig själv med träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0