Hänt på sistone....

Tjeeenare!

De var ett tag sen man skrev här,
så tänkte berätta lite vad som hänt på sistone...

Har umgåts med min Bejb varje helg,
Han kommit hem till mej eller
Jag åkt till honom :)
Vi har haft underbar tid tillsammans!
Vi har hittat på en hel del saker att göra
tillsammans under helgerna,
bla. Ätit ute på olika Restauranger
(Pizzeria Hollywood, Shanghai Kina
Restaurang, Pizzeria Split, Pizzerian i Gråbo,
Phasa Thai, Max, Kinarestaurang i Lerum m.m)
Sen har vi festat både i Thn å Gråbo :)
Varit till Överby osv.

Morsan fyllde 46 år den 23 Augusti,
så var vi hos dem å fika med tårta.
Drack lite Vodkagrogg, Minttu & "Lakka" likör snaps
med Mamma, Pappa, Mormor, Marko, Stefan m.m.

Vi har tittat på en hel del filmer
å bara mysit tillsammans :)
*Underbart*

Igår (Lördag) klippte Stefan mitt hår,
så klippte jag hans :)
Det blev bra resultat, båda nöjda!

:)

Mina planer för dem närmaste veckorna är:

* SEMESTER 7:e September - 6:e Oktober :)

* Åka hos Älsklingen på Fredag och vara där tills
Torsdag den 11:e Sept.

* Torsdag den 11:e Sept landar min kusin Sanna
i Landvetter, så skall möta henne.
Sen ska vi äta i Gbg å ta nattbuss/tåg hem till Thn.

* Umgås med min kusin och ha skitskoj tid tillsammans...

* Onsdag den 23:e Sept fyller 23 år, så blir fira med Kusinen :)
Äta nåt gott ute å så.

* Fredag den 25:e Sept blir det PARTY!!
Min Fest hos mej :)

* 28:e Sept åker Sanna hem igen :(

* 2:a el. 3:e Oktober fira min Älskling
som fyllt 25 år den 26:e September :)

* Njuta av dem sista Semester dagarna...

* 7:e Oktober jobba igen *suck*


Så ser min September ut, hehe!

Ska bli skitskoj!
Ser verkligen framemot min
SEMESTER!!

Puss - Puss

*Jag ♥ Stefan*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0