Sitter ensam här på en Fredagkväll

Tjenixen!

Nu är det Fredagkväll, klockan 22.10.
Sitter här ensam och funderar....
Farija var hos mej nyss och vi tjötade om allt möjligt :D
Hon är en rolig liten Bitch ;)
Vettefan vad man skall göra resten av kvällen, Hmmm...

Iaf har jag vart hos frissan idag (Klipparna) och fixat
frillan igen! Gött me kortare hår där bak igen!
Najs Najs!
Va till morsan en sväng och satt där med dem :)
Horan & brorsan kom dit sen "plötsligt" och det va dax att dra :D
Nämen, jag skulle inte stanna länge hos dem.
Skulle bara stanna liten stund för att umgås/tjöta lite och
sen meddela syrran att det blir BIO imorgon :)

Har lovat syrran att gå på bio.. Så det blir biodax för oss 2 imån.
Vi ska se på filmen BOLT :P
Lova även att bjuda henne på Hamburgare, hehe!
Men det e skoj att umgås me lill-syrran ibland, nu när man inte
umgåts på ett tag!

Men fan jävla Sanna då.. Hon håller på SMS-BOMBAR mej rejält just nu!
Perkele! Ge dej nu för fan! Haha :D Hon har blivit tokig!! Hihi :P
Näärå, skoja lite med dej baa!!

Asså, vad händer nu då?!
Här sitter man ensam en Fredagkväll å NYKTER åxå.. HAHAHA :D
Där ser man....... Goodi Goodi Ansku :)

Har haft problem med datorn/Internet, så däffö inte suttit inne på
Face, blogg osv på sistone/eller så mkt.
Det blir mest bara MSN :)
Men msn sitter man eller har man online typ varje dag..
morgon/dag/kväll.
Visst tröttnar man på kvällarna att sitta på datorn, när man
suttit här flera timmar under dagen!

De va gött att jobba idag, för att man hade juhh nya arbetskläder,
byxor å jacka ;) Det kändes så fräscht på något sätt, haha!
Inte alltid man får/har nya, fräscha arbetskläder inte....

Det har blivit lite lathet nu denna vecka... :/
Måndag skulle styrketräna + simma, men va så jävla trött
efter jobbet, så gick lade mig några timmar!
Idag hade ju planerat att gå träna + simma iaf, men helvete
att det blev nåt av det :S
Jävla lata Ansku här igen!!
Näärå, men det ha blivit lite segt denna vecka.. vettefan varför?!
Även tröttnat på att typ BARA äta knäckebröd :D

Jag åt ju fan knäckebröd i 2 veckor.....
Nu denna vecka köpte lite mjuktbröd, men ändå nyttigt bröd.
Så har verkligen mumsat på det :P
Ska ändå äta mkt knäckebröd framöver.
Sen fick fan ett jävla sug av Òboy i veckan, så va bara så jävla
tvungen att köpa Òboy hem! Haha :P
Inte så bra dricka Òboy, men det är juhh sååååå
himla gottigott!!

Jag ♥ Òboy

Fan, shit asså!! Plötsligt ringer Sanna till mig och hon hade
typ ingen aning om att hon ringer mej :D
Alltså det är nåt "virus" på gång i vissa operatörer....
Verka det som!
Kompisen Jani skickade nyss plötsligt likadana sms till mig
5-6 st på raken :S
Jag sms:a tillbaka och undrade...
Då skrev han att hans mobil håller på ringer & sms:ar alla folk
automatiskt, att det är nåt virus eller nåt pågång :/
Konstigt! Sanna hade fått nåt virus åxå nyss på sin mobil :(
Jag har inte fått nåt på min iaf, eller?!
Har hört att 3G och Comviq haft problem sistone, men
inte hört nåt att Telenor haft.

Håller på pluggar inför förarbevis.. :)
Försöker hitta på Internet alla dessa vägmärken/skyltar,
för måste lära mej om dem.
Har ändå lärt mej lite om vissa skyltar, som inte visste vad betydde
förut.. haha!

Jaja, orka skriva mera nu....
Skriver istället med Sanna på msn nu ;)

Sen går la å lägger mej på soffan, glor på TV och somnar till sist.
Imån blir de att sova lääänge! Göttigött!

Ha en trevlig Fredagkväll/natt allihooopa!

See Ya!

♥ Puss Puss På Er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0