Alvedon&Ipren-Narkomanen Ansku :D

Har proppat i mej flera Alvedon nu i veckan,
pågrund av ryggbesvär!
Fan, jag hatar min JÄVLA rygg!
Varför får jag så lätt ont i ryggen?!
Har märkt det sedan sista året på gymnasiet..
Fick ont i ryggen varje dag i skolan, när man satt för länge still
på en jävla träbänk.
Kunde fan ej sitta still..
Inte ens en halvtimme går de sitta still.
Ryggen e helt knäpp!

Kan säga att jag kan ALDRIG ha ett
stillasittande jobb!
Min rygg skulle aldrig palla det!

Jävla Alvedon hjälper ju fan inte....
Så köpte Ipren nu igår.
Tänkte att det kanske hjälper bättre?!
Men fan heller......
Jag ha inte känt att det har hjälpt!
PERKELE



Ska jag ta både Alvedon & Ipren samtidigt
å se ifall det ger nån effekt?!
Nää, I dont think so!
Då ligger la jag på sjukhus... Hahah!
Men men...

Jag ska fan boka en tid till läkaren
å dem ska fan undersöka min rygg.
Vill veta VARFÖR får så lätt ont i ryggen.
Kanske det e nåt fel med min rygg??
Man vet juhh aldrig :/

Mamma har reumatism, så kanske jag åxå
fått nån reumatism?!
Men vettefaan!
Mamma har haft problem med ryggen,
men det e pågrund av jobbet.
Hon jobbar med gamla!
Hon har svårt att hålla i vissa saker, öppna flaskor/burkar,
öppna & knäppa små knappar osv
pågrund av sin reumatism.
Jobbigt!

Jag kanske blir Alvedon & Ipren
NARKOMAN
här snart!!

Haha Haha Haha

Ska iaf ta 1-2 Ipren nu innan jag ska börja dricka,
några timmar före.
Egentligen är det farligt att ta Alvedon/Ipren tillsammans med Alkohol.
Men jag ska ta det 2 timmar före..
Då borde la det ej ge nån verkan?!
Hoppas man..
Annars får la jag hamna i sjukhus inatt..
Inget att göra åt saken, för tänker FAN inte
bekämpa mot smärtan,
när jag ändå kommer sitta mkt ikväll.

Fucking Shit!!




Ansku Alvedon/Ipren Narkoman :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0