**Ännu en fredag**

Nämen Tjenixen På Er Alla!!

Nu är det FREDAG igen :)
Sitter här framför datorn och skriver, samtidigt lyssnar på goo musik.
Vaknade idag kl.11.30, när posten ramlade ner från inkastet :P
Jag har fått sovmorgon idag... För jobbade på Stavre igår kväll :)
Skönt att få sova ut en fredag :P

Ska snart börja dammsuga här, torka golv, diska, ta kattlådan osv.
Sen ska käka lite frukost :D
Tar ett varmt bad... rena kläder på sig, sminkar mig, fixar frillan
och sen dax för lite Vodka & Redbull ;)

Ni kanske har redan listat ut vad som händer ikväll ?! Hahahahah :D
Jaa just dee... De blir PARTY PARTY ikväll, nu igen!
Fan, att jag ska hålla på festa varje helg, men de e skitkul :D

Im A Party Girl!! I Love To Party On!! Party & Music Is My Life ;)

Jag har faktiskt festat nu varje helg efter jul & nyår.... Shit!!
Kanske dax att ta de lite lugnt.... ?! Hehe :D

Det blir Party hos Verro i Göta ikväll..
Drar med buss dit nångång vid 4-5 tiden..
Kommer allt folk dit.. kanske över 12 pers!
De skulle komma killar dit åxå, kanske nån att satsa på ikväll?! Hehe ;)
Okej, jag drar inte dit bara för dessa killars skull..
Jag ska dit för att Partaja loss med några polare :P

Har funderat att ta det lugnt några helger framöver nu efter denna helg då..
Tror att de e bra för mej åxå. Måste spara pengar till annat, som tex. Resan :)

Ska höra me folk om de ska hänga me till Göta :)
Hörde att Jani & en kompis kanske skulle komma dit. SKOJ!!

Nu ska dra mej härifrån å börja stääääda, skitkul! NOT!!

Hare en trevlig helg allesammans!!

**Pussssssss från lilla mej**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0