Dagen flyter på..... men det är ork som gäller

Tjolahoppsan!

Igår var det jobbigt, som sagt :(
Men det blev bättre sedan på eftermiddag/kvällen.
Följde med morsan, farsan å Jonsku till Överby.
Morsan köpte en ny stereo från Elgiganten,
jag köpte ny datastol till mig från Jysk :)
*det behövdes, slipper nu sitta på en trästol*
Vi åkte hem till mig sedan (alla) å farsan fixa ihop stolen åt mig.
Samtidigt satt på msn å skrev med min gulliga kusin från Norr ;)

Sanna är så gullig å gör en på bättre humor, har jag märkt!
Man kan inte va deppig, ledsen när man umgås, skriver (msn) med
min underbara kusin-vitamin från Norrbotten :)
Hon förstår mig helt, vi är ju tvillingssjälar :D

Iaf så gjorde hon mig på bättre humor igår, när vi skrev på msn :)
Det tackar jag henne för!! *thanx*
När mina föräldrar hade gått så börja vi skriva mer med varann, även pratade å
såg varann på webcam... de va skitskoj!! *haha haha*
Det måste vi göra om vetja! :D

Jag berättade om Jonna´s minnesstund, sedan börja vi skämta å skoja me
varann, som vi alltid brukar göra! *me like it*
Vi har likadan humor, så vi förstår varann till 100 %

Haha.. fan va skoj det var när vi pratade om "Pillu-undersökning" *haha haha haha*
Man fick ett gott skratt för kvällen!!
Eller vad säger du min kära kusin?!

Idag har jobbat igen, som vanligt.
Kom hem, satt nån timme på datorn, lyssna på musik...
Sedan gick å lade mej på soffan å såg på TV *Xena Krigarprinsessan*
å sov sedan några timmar.

Vakna strax efter kl.16... satt på datorn, lyssna på musik å bestämde för
att gå på en promenix :)

Hmm... Ni kanske undrar om jag inte har ätit nåt idag?!
Jooodå, men inte mkt! Jag äter ej så mkt nu...... *bantar*
Jag äter BARA knäckebröd med tex. kokt skinka, gurka el. Tomat på.
Inget jäääävla SMÖR, här inte!!
Har faktiskt ej ätit smör på smörgås över 2 år nu..... de e sant!!
Köper inget smör hem, men har en liten Lätta-paket till Johanna.
När hon sover över å så... hehe!
Men knäckebröd som gäller för mej.
Men dricker även dessa Naturdiet Shake jordgubb som en måltid
å det mättar magen! Även dessa goda Naturdiet Smoothie me
frukt & bär.. Dem e goda! *mums*
Det blir ibland knäckebröd me ost på jobbet (morg).
Men då äter jag inget när jag kommer hem från jobb......

Jag gick på en promenix runt kyrkogården ikväll, i mörkret.
De va skönt att komma ut i friska luften.
Jag även småjoggade runt! *gött*

Stanna till vid Hoppets kapell å titta på alla dessa vackra blommor som
Jonna fick igår :) Det var mkt blommor!!
Jag trodde att dem skulle ta med sej blommorna till Finland, där
hon ska begravas, men tydligen inte.
Men det e fint att ha hennes blommor här, på minnesplatsen.
Så kan man gå nu i veckan å titta på dem.
Jag tog bilder på blommorna me mobkameran, men de blev för mörkt!
Ska kanske dit imån kväll, å ta me mej min digikam å ta fina bilder :)
Blomman hon fick av mej å min familj var jättefint!
Det va stort (störst av alla, tror jag).
Fint med den dikten på kortet :)

Åååå.... Sanna sms:a mej, va trevligt! *haha*

Skriver me Verro på msn å lyssnar på musik :)
Verro skicka en skön låt till mej precis *najs*

Ska baaa chilla resten av kvällen... eller not!
Jag ska nog träna lite granna, om orket sitter kvar!!
Ska in i duschen, raka mej (mina ställen),
äta knäckebröd å dricka gröntte å se på TV sen.

Imån blir de PILLU-undersökning på Näl *haha hehe hihi*
Vad säger du om detta Sanna?! *haha*
Mitt nya ord för Gynekologisk cellprovskontroll :P
Men uscchhhhaaa dååå, ska på sådan undersökning imån!!
Första gången, för man fyller 23 i år.

Ååååjaaa, min lilla "Ängel" kom in på msn, va trevligt!
Nu ha ja nån att jävlas me liten stund *me like it*
"Ängel" menar jag självaste "djävulen" *haha*
Hon förstår mej!! ;)

Jaja, men ska ej skriva sej nånting mera för ikväll...
Har fullt upp att "tjöta" me mina bitches ;) *hihi*

Åååhhh.. skön låt nu...  --------> Singel å Sökande *Elov & Beny*

Pussaa å kramaa på er alla mina bitches!!  <3

Baaaaaaajjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0