Party i Göta, hos Veronica

I fredags var det dags för Partaja loss, nu igen! *haha*
Verro hade Party hos sej, så man va juhh sugen att gå dit, istället för att
sitta sej ensam hemma en fredagkväll.
De dött baa sitta ensam hemma *that sucks*
Farsan va juuu ändå skyldig mej en Vodka flaska, så de vaa ju perfekt
att ej sj behöva fixa sprit!
Gratis sprit smakar ALLTID gott!! *hehe*

De va skoj hos Verro :)
Jag drack Vodka & Redbull ;)
Men kände där i början, efter flera kroggar att de gick segt, man blev juhh
aldrig full... Så bytte Redbull till slödricka istället :D *mums*

De kom några tjejer å flera killar hos henne.
Jag kände typ baa 1 av tjejerna (Malin) och två av killarna (Daniel & Ulf).
Ulf är snygg, men för ung för mej... *haha*
Jaaaa, han e juhh baa 21!! Jag vill ej ha en kille som e yngre mej!! *hihi*

Killen ska vara 23 och uppåt..... ej över 30!! *hehe*
Han skall vara Finne el. Svenne ;)
Helst bo någonstans i Thn, Vbg, Gbg el. Uddevalla (ej lååångt bort fr. Thn).

Iaf gick det bra på festen tills jag börja bli på kneget!! *haha*
Blev rätt så full å gooo *haha haha*
Men plötsligt fick den här tjejen, Angelica å Verro för sej att
dra ut till Thn, på krogen Sand.
Så vi var påväg att dra......
Angelica fick för sej att köra i fyllan till Thn... *öööhhh, shit*
Så jag å Verro satt sej i hennes bil å hon körde i fyllan!! *fandå*
Ulf försökte stoppa henne att hon ej skulle köra iväg, men hon bara körde!
Då skrek han att han skulle ringa snuten efter oss!!

När vi var halv-vägs till Thn... så kom det en snutbil med högfart bakom oss.....
Alltså den här Ulf ringde snuten efter oss!! *fandåååå*
Snuten stoppa Angelica å frågade om hon hade druckit ikväll.
Hon svarade att hon ej hade druckit nånting.. *haha.. hon ljög!!*
Polisen bad henne blåsa å komma ur bilen.. Även vi skulle visa våra leg
å gå ur bilen :D
Hon fick följa med POLISEN.
Jag å Verro stod där ensamma, men som tur var ringde hon till Dennis,
så han kom från Thn å körde oss hem till Verro :)
Vi skulle gå till nån busshållplats vid 45:an å vänta på Dennis...
Jag va såpass full att jag höll på ramla omkull några gånger! *haha*
Ramla i asfalten 1-2 gånger å ute i bushen nånstans... *Hahahahahaa.. shit!*

Nu har jag fina blåmärken på båda knäna, rätt så rejäla åxå!
Blåmärken även på höften och armarna!! *Perkele*
Så blir de när man druckit LITE för mkt!! *hihi*
Fan va ont de kändes på lördag när man vaknade.. Har fan ej kunnat gå riktigt!!
Men de e bättre nu, men de känns! :D

Det dummaste jag gjorde va att jag satt mej i den bilen...
Hon hade ju fan druckit massor!!
Tänk om hon hade kört rakt på en annan bil el. krockat mot nånting annat?!
Jag hade kanske inte levt nu?! *Shit*
Fan att man ej tänker bättre i fyllan!! *Perkele*
Men jag lade på mig bältet direkt iaf, när jag satt mej i bilen.
Verro sade att hon körde lite vimgligt... alltså körde lite i
andra sidan av vägen... *ooopppsss*

Det var 2:a gången nu, jag satt i en bil där personen som 
kör var alkoholpåverkad!! Inte bra alls!!
Ååå har själv kört med min moped, när haft alkohol i kroppen i somras 3 gånger!!
Perkele!! Vittu!!
Men dem gångerna hade bara druckit 1-2 kroggar!! Men ändå!!

Det värsta va nog ändå att körde ändå från Upphärad tillsammans med Lina
(satt bakom mig). Det tog 20 min att köra därifrån till Sylte.
Sen skulle vi köra samma väg tillbaka till Upphärad!!
Då hade druckit en lite stark Vodkakrogg . Lina hade druckit 2st.
Tänk att jag riskerade då att köra ända därifrån med alkohol i kroppen, på
stora vägen åxå... *shit*
Hade jävligt tur att snuten ej stoppade mej!! ;)

Men aldrig mer... dricka å köra moped el. bil.
Eller sitta i en bil där personen som kör druckit!!

I know, Im a crazy fucking bitch!!!

*Baaaj Baaajjj*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0