Vad va d för en snubbe?!

Hmmmm... Undrar vad d va för en snubbe
som knackade bakom min rygg ?!
Han var lite speciell :)
Han överraskade mig!
Hans blickar mot mig såg speciella ut ;)
Det smällte inom mig.

* * * * *

Vad va d för en glad snubbe jag träffade i veckan ?!
Han va otroligt glad denna gång ;)
Jag såg på hans min att han va speciellt glad,
men varför?
Inte sett denna snubbe så glad,
med denna min/smilet på länge :)

* * * * *

Vad va d för en snubbe som kom från ingenstans
och överraskade mig på msn ?!
Han gjorde mig glad :)
Inte sett han på msn på länge.
Önskar att få träffa han igen!
Han verkar så härlig, gooo person ;)

* * * * *

* HEHE * HAHA * HIHI *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0