*Vila i frid JONNA NIKKA*

Jag fick en STOR chock när jag hörde det som hänt dej...
Jag kan inte fatta att det är sant?!
Fick en stor klump i magen och tårarna bara rann!!
(Tårarna rann för din skull).
Du var en bra vän i alla dessa år.
Du var min barndomskompis :)
Du och jag var bästisar i låg-mellanstadiet.
Vi brukade leka & umgås nästa varje dag efter skolan :)
Jag kommer ALDRIG att glömma dig!
ALDRIG.. ALDRIG!!
Du var en god vän.
Jag kan inte förstå varför detta hände dej?!
Varför just du?!
Jag ska minnas alla stunder vi haft ihop sen barndomen.

Tänk att jag lärde känna dig redan från första klass :)
Vi gick i samma klass ändå från 1-9:an.
Sedan gick vi även på samma inriktning på Gymnasiet..
Barn & Fritidsprogrammet.
Vi har kännt varann lääänge....
Å nu har du lämnat mig!
Du har lämnat oss alla.....
En stor sorg över alla dina vänner, bekanta & familjen.
Ingen kan förstå att du är borta..
Du finns hos oss för evigt, det ska du veta.
Vi kommer tänka på dig, dag efter dag.

Det sista jag har kvar från dig är några bilder från
krogen Sand.
Då när du, jag, Emma å andra kompisar var där :)
Vi hade ju skoj den kvällen!
Ska spara dem bilderna och ha ett minne av dej.

Vila i frid min vän!

**JONNA NIKKA**

<3 <3 <3 <3 <3

Har lämnat oss..
Vi kommer ihåg dej för evigt!







Jonna & Emma va jävligt goda vänner!


Våran första fylla ihop.. Vi drack 1:a gång
tillsammans :) De va skoj!
För 2 år sedan.. hos din pappa (han va i Finland då).
Glömmer aldrig!




**Vi saknar dej**
*Du va våran VÄN*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0