Ont i halsen

Tjabba!

Fan, att man blivit dålig nu.. :/
I går när vakna på morgonen hade ont i halsen
och mådde inte så bra annars heller.
Kändes som man skulle få feber eller nåt, men fick aldrig det.
När var på jobbet, så ville man bara hem å söva.
När kom hem så sov man 2 timmar, sen skulle jag till Maria Alberts VC
och hämta jobbnyckel från Anne kl.12.
Ska jobba på M-A VC 3 dar (torsdag, fredag och måndag).
Sen åkte jag hem till morsan, där var bara lillbrorsan å syrran.

Låg på soffan å sov 2 timmar med kattungen Simba på magen :D
Va sött att ha en liten kattunge sovande på magen :P
Även den andra kattungen Minttu låg en stund på magen å sov :)

Idag efter jobbet kl.12 åkte hem till morsan också,
samma sak hände idag, att jag somna på deras soffa nån timme :D Haha!
Simba låg bredvid mig och sov :D

Jobbigt att svälja, för det gör ont!! :(
De va länge sen man hade ont i halsen eller var sjuk överhuvudtaget.
Men varför just nu?! Nu när det snart är helg och jag ska åka hos Stefan..
Man har ingen lust att göra nånting när man känner sig dålig.
Har ingen lust att svälja alls, för det gör ont :( Perkele!

Imån ska jag iaf ta tåget till Göteborg och därifrån bussen till Gråbo :)
Hade faktiskt planer på att ta moppen dit, att köra ensam hela vägen till
Gråbo. Det hade vart skitkul och spännande!
Men nu när jag inte mår så bra + att vädret suger,
så tror jag att jag avstår från det. Men jag har planerat att göra den resan
med mopeden nångång under Sommarn ;)
Vill uppleva en lång resa med mopeden... skitskoj! :D

Min längsta resa med mopeden är bara till Vänersborg en kväll.
Sen till Upphärad, då hade druckit 1-2 grogg när körde därifrån till Sylte
med en kompis bakom mig å sen körde vi tillbaka dit :/

Hmmm... jag vill bli bra igen, orka känna mig såhär dålig :/
Imån blir det kanske supa med Linda, Micke & Stefan,
annars på Lördagen ;)

Nästa helg blir det PARTY igen!!
Då äre FALLENS DAGAR!! :)

Planerna till Fallens är att Linda, Micke & Stefan kommer hos mej.
Vi ska väl dricka både Fredagen å Lördagen, tror jag.
Men familjen åker till Finland på Lördag där, så får se hur det blir.
Jag måste ju "flytta" i deras lägenhet på Lördag då :D
Har massor katter att ta hand om..... :P
Då kommer Jag, Silver & Tingeling "bo" hos morsan igen under 2,5 veckor :)

Jaja, orka skriva mera.... ska börja med städning här hemma nu!

Trevlig Helg allesammans!

Säger: *Krya på dig* till mig själv :D

*Kram ' Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0