Lånar Brossas dator

Terve!   Hejsan!   Hello!

Sitter på brorsans dator nu, han är i Göta.
Lyssnar på musik genom neradio.se och håller på
laddar ner Midsommar bilder till Facebook.
Äntligen bra dator att kunna utnyttja :D
Min dator suger!!
VARMT är det fan här,
med det hjälper ju inte gå ut för där är det ännu varmare.
Jag klagar inte på värmen, men det har varit himla
varmt hela veckan.
Inne hos mig är det ju som Finskbastu dygnet runt!
Huhh huhh!!
Har inte orkat sova inne i sovrummet på 2 veckor nu,
för där inne är det kokhet!
Har istället legat och sövit på soffan :D

Tog mitt första dopp i Tisdags på Öresjö,
det var riktigt skönt faktiskt.
Åkte dit med mopeden och det tog 20 min.
Badade i en halv timma och sen solade över 1 timma.
Hade med mig körsbär som jag smaskade i mig på stranden.

Me ♥ Cherry

Det är härligt att köra med mopeden nu i bara linne + kortbyxor :)

Skönt att det är Torsdag idag, men ska städa hos mormor idag
(veckostädning)
Tar min lägenhet imån efter jobbet.
Fredag blir det PARTY, nu igen! Haha :D

Linda, Micke och Stefan kommer hos mig på Fredag kväll.
Så det blir PARTY hos mig på Fredag el. Lördag ;)
Fan, Party hos mig denna helg också, inte kul för grannarna :D
Som förra Lördan festa vi framtill 4 på natten, haha!

Me ♥ Party

*Im a Party Girl who love to Party hard all the night*

Får se om brossan kommer också...

Tänkte tvätta mopeden kanske idag,
samtidigt när ska gå tanka den.

Försöker komma på vad den nya skivan heter som
dem visar på reklam?! Hmmm.... vad fasiken heter den nu igen?! :P
Tänkte ladda ner den, för där fanns några bra låtar.

Jahapp, vad ska man skriva nu då?!
Äähhh.. orka!
Så jag säger:  Heippa! Hejdå! Goodbye!

Puss och Kram
från lilla mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0