Sol, Värme & Jobba!

Under helgen har jag jobbat i trädgården + veckostäd
(hos mormor), tvättat hunden, solat, vart ute med ungarna osv.



Gött å va ute i värmen!


Tvättade terass, väggen, ute möbler + staketet
med högtryckstvätt.
Det var skoj!


Solen värmer så gött!



Dags att tvätta Repsu, det gillade han.


Repsu Pojken ny tvättad,
skönt å svalkande nu efter tvätten :D


Dags att ta "in" alla utemöbler...


Nu vill Leah gå till lekparken å leka :)


Götta sej lite på gräsmattan!


Leah å Johanna badar..
Man blev själv halvblöt av att ungarna höll på skvätta
vatten på en :D


Leah tyckte jättemkt om att svalka sig i vattnet.


Lite gos med katterna får man också ha :P


Mina 2 busiga CatBejbz ;)
Gossigos!


Man blev rätt så "solbränd" också...
Gött me lite solbränna! ;D
Vad e d för ett kryss jag har där bak?! :D
Just ja, efter min 1:a solbränna i år
(nån månad sen).

Jag tjänade 1 Vodka flaska till brossans Student
för all jobb på trädgården + tvätta hunden :) Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0