Greja mä Mopeden...

Mecka med mopeden....

Jag kanske ska börja me att mecka på mopeder & cyklar :P
Har faktiskt alltid gillat att greja mä
min cykel & moped.
En pojkflicka har jag alltid varit, hehe!


De va icke svårt att sätta fast den nya bakljus-paketet,
men man fick skruva isär "halva" mopeden för att komma åt :P

Jävla amatör MOPED!!

Alltid nåt fel/sönder på den, bara haft den lite över 1 år!

:/

Fick köpa ny bakljus-paket (rubbet)
för bromsljus & vänster blinkers va sönder :(
Hjälpte ej att baa laga/köpa ny del/glödlampa.
Det gick på 800 spänn!
PERKELE!!
Mina pengar ryker på mopeden varje månad :/

Vill köpa box till mopeden, men ska vänta lite me de.
Vill gärna fixa dessa delar som är sönder......
Men det går mkt pengar åt dem :(

Tex. Ska fixa/laga vänsterbromsen "handtaget".

Janne på Verkstaden sade att vänsterbromsen "handtaget" har bränts sönder,
därför funkar ej att starta elstart när håller i den bromsen,
utan måste hålla på höger handbroms när starta!
 
Hastighetsmätaren funkar ej...
Ser inte hur fort jag kör :D
Sedan höger blinkers-knappen måste jag hålla i hela tiden
för att att blinkersen ska funka...
(när ska svänga till höger).

*LOL*

Annars funkar min Älskling hur brao som helst :P



Puss & Kram //Meckar Ansku

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0