Lyssnar på goer musik

TJENIXEN PÅ ER

Här sitter man å lyssnar på goer musik :P
Nu har man fixat sidan imeem.com.
Gött att kunna lägga BRA musik i en sida, sen är det
bara att logga in å lyssna på vetja ;)
Har hunnit ladda ner lite goodi goodi musik,
även hittat nytt bra musik.

     

Snacka me brossan min på msn precis,
jag köpte hans 5 bra datorhögtalare för 1000kr!
Rätt så billigt, faktiskt.
Sen en kapel för 50kr.
Han skulle komma förbi imån kväll å fixa högtalarna!
Fan va najs, snart får man äntligen lyssna på riktig bra musik,
riktigt HÖGT!!
Här ska det dunka dunka, när man lyssnar på

*DANCE-TRANCE-TECHNO MUSIK*

Gött när man har fest hos sej, så har man äntligen
BRA volym ;) Bara grannarna ej stör sej på det! HAHA :D

De kan dra...... ω

         

Hade ju funderingar på att fixa mina stereo-högtalare
till datorn, men tyvärr kan ej sådant.
Att byta sladd/kapel på dem, så att man kan koppla
dem till datorn :D

Rätt så gött väder ute, kanske drar ut en sväng senare..
Ska bort till mormor å fråga ifall det behövdes handla för henne.
Hinner ej göra allt imån heller, för ha saker att göra.
Ska tvätta hennes mattor imån kväll, även mina kläder.
Boka 2 tvättstugor till imån kväll :P
Sen tänkte städa här hemma.

Jag har städat å fixat till lite hemma idag :)
Torkade av 3 köksskåp + luckor, planterade om
vissa blommor m.m.
Ska göra en ordentlig städning här hemma nu denna å
nästa vecka...
Har ju bott här nu 1 år, så det behövs en ordentlig städning,
överallt :P

Shit, jag har redan bott här ETT ÅR!!
Fan, va tiden går fort dåå ;)
Känns göttans att bo ensam me kissekatterna :)
Inga boys här inte, tack!! Heheh!

Fan, chefen ringde precis å sade att Anne
(har jobbat ihop med henne förr) ska börja städa på
Maria Alberts. Hon jobbar på Coop nu, men hon ska tydligen
byta med Mariette. Så Anne tar Vårdcentralen.
Jag skulle lära upp henne på måndag och tisdag :)
Men fandå! Jag ville ju ha Maria Alberts VC..... Perkele!
Varför kan inte chefen aldrig ge mej mera jobb?!
Istället får dem andra mer jobb, men inte jag!
Vittu! Blir less på henne!!
Ska jag säga upp mig å söka till nån annan firma eller?! :S
Jag hoppas att jag får mera jobb från Städhuset Väst
framöver då.
Vet ju att det blir mkt jobb till sommarn, från båda firmorna.

Ska bära upp lite saker till vinden,
för har äntligen fått min vindförråd nu!

Men men, ska inte sitta här nu mera,
ska draaaaaaa!!

See Ya!!

Pusss Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0