Ansku Älskar Humor!!!

TjolaHoppsan!

Nu är de Fredag (igen)
å här luffar jag me min kusin.
Hon e så jävlig mot mej
att jag ha lust att slå
pannbenet på henne :P
Nänä, nu skoja jag här vettuu!
Men visst kan hon va uppkäftig
å kaxig liten skit :D
Men med mej jävlas hon inte länge me....

Hon får så mkt stryk att hon inte kan
gå med sina egna ben ;)

Haha! Haha!

Nämen så taskig e jag inte mot min
kusin inte.
Vi kan små "bråka", jävlas me varann
hur möe som helst,
MEN
inget e på allvar!
Allt vi säger till varann är bara
totalt BULLSHIT!! :D

Vi kallar varann för vad som helst (nästan)
men ingen av oss tar det på allvar.

HUMOR e allt vi tjötar om ;)

När e med Sanna blir det:

70 % Humor

20 % Allvar

10 % Sex

Men Sanna har tvärtom...

70 % Sex

20 % Humor

10 % Allvar

Hon ha blivit lite kåt nu nä hon
sovit bredvid mej varje natt ;)

I know.......

Me like it!

Fy fasiken va skoj det e att jävlas
me den här lilla skiten till kusin :D
Hon e baa så GOOOO ;)

Vad vore utan Sanna å all dessa humor?!
Jag skulle dööööö!!!

Om det inte fanns nån humor i mej
så skulle jag lika gärna kunna
gräva ner mej levande.

Ansku ♥ Humor

Nu ska fortsätta härja me kussan här.
Käftas, fajtas å riktig
girlfight här vettööö!!

Harre göttans my bitches!
Trevlig heeeelg!

Pussa På Munnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0