Gött med Jobb!!

Tjenixen!

Jaså, nu passar det bra att komma med jobb här å där.
Tisdag morgon när var på jobbet,
ringde det från Nisse Gymnasiet och behövde Vikarie.
(Vikarie Centralen)
Jag tackade JA till jobbet :)
Jobbade som bambatant på Nisses matsal.
4 timmar jobb!
Träffade mina gamla lärare och det var trevligt :)

Imorse när var på jobbet,
ringde Marianne från SHV
(Städhuset Väst)
och frågade ifall jag kunde jobba idag.
Såklart tackade jag JA för jobben :P
Ska gå till kontoret kl.10.30.
Ska ha 2 hemservice.
4 timmar jobb!
Dem skall köra mig till första stället på
Björndalen.
Ska jobba ensam.
Nästa ställe blir i Vänersborg tillsammans
med en annan.
Då kör dem också.

Ska bli kul att få jobba och slita idag!
Men vädret hade allt kunnat bli bättre :/

Denna vecka har jag fått jobba på alla mina 3 ställen :)

• STÄDSYSTEM
• VIKARIE CENTRALEN
• STÄDHUSET VÄST

:)

Även gått på Mopedutbildning.

Nästa vecka på torsdag blir det uppkörning med moped
kl.14-14.20 på parkeringen vid Isstationen.
Ska bli kul att "övningsköra" och testa köra en bana,
bromsa i 45 km/h osv.
Sen blir det sista lektion kl.16.45-19.45.
Skriftliga Slutprovet görs då också :)

Glad att det finns jobb och kommer få jobba
en hel del under Sommarn :)
Thats GOOD!!

*Baaajjbaaaj*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0