Min bror fick ett utbrott!

Några veckor sedan, en fredag var det fest hos kompisen Toni "Karjala".
Det var Jag, Verro, Lina, Matias (min bror), Karjala, Jani, Goggo och Magnus.
Vi satt och drack hos Karjala :)
Sen kom även Marko och Matti (mina bröder) dit.
Matti fick ej komma egentligen, men han "rymde" hemifrån och följde med
storebrorsan :D Matti var rätt så full :P

Iaf så kom plötsligt Morsan och Farsan dit också och överraskade oss :D
Dem skulle komma hämta hem Matti! Mindre åringen som inte fick dricka
och gå nånstans!
Dem stanna kvar en stund och drack med oss....

Brorsan Matias blev rätt så full efter ett tag och börja med sitt jävla
"Seig hiel" och vifta med handen :/
Han tror att det är så tufft och roligt att hålla på sådär!!
Men för oss andra är det bara irriterande att se honom hålla på!
Han säger att han är Nazist och hatar utlänningar!!
Men han är så korkad att han inte förstår att han inte kan vara Nazist,
FÖR han är själv en jävla utlänning!
Han är Finsk medborgare som bor i Sverige!
Då kan han fan inte hålla på med sitt jävla Nazist-grej :S
Han säger att han bara hatar typ Araber, mörkhuade osv,
men då är man väl inte Nazist?!
Han är så dum när han håller på med det....
Så fort han dricker (varje gång) så håller han på med sitt
barnsliga Nazist-grej.
Han gapar att han är Nazist, säger "Seig Hiel" och gör med handen!!
Säger att hatar Utlänningar..
han har gjort det även ute i stan :( Han är knäpp!

Jag väntar bara den dagen han kommer säga det ute i stan el. här i Krono,
så kommer han bli ihjäl slagen av ett gäng utlänningar!
Då får han fan skylla sig själv att han öppnade käften i fel ställe!! :/
Han verkar vilja ha stryk, när han håller på så som han gör :(
Jävla Nazist-unge!! :@

Iaf..... så höll han på så i fyllan hos Karjala...
Flera sade till honom att sluta med det, men han lyssnade ej.
Sen efter ett tag så börjar han bråka/tjafsa med sin tjej (Lina).
Egentligen hade dem hållit på bråkat hela kvällen.
Han orkar ej lyssna på den kärringen, så han säger "Jävla Fitta" till henne.
Hon blir ju sur såklart :D

Jag står där vid "dörren" och ser på folket som festar :)
Själv är jag inte full alls, men har druckit rätt mkt.
Min bror Matias kommer och ställer sig framför mig och börjar gapa rakt i
ansiktet på mig! Han skriker "Jävla Hora!" till mig. :(
Han gapar "Varför är du med dessa killar?!",
Varför festar du alltid med dem?!, Varför umgås du med knarkare...... ?!".
"Du är en jävla Hora vet du det?! Jag vill inte ha en syster som är HORA!!!".
"Även mamma och pappa säger att du är en Hora! Du är Horstämplad!!".
"Skaffa en pojkvän och sluta hålla på med dom killarna... !!" "Jävla Hora!!!".
Jag blev SÅ chockad, arg, ledsen, besviken, irriterad på min bror när han
sade sådana elaka saker till mig och stod där mitt framför min
näsa och skrek! Man kunde ju fan bli döv där, så som han skrek!
Jag kände inte igen min egen bror just det ögonblicket!
Det var inte min bror Matias, det var "någon" annan :/
Jag blev ju irriterad på honom, så jag putta till han, men han ramlade ej.
Han skrek även "Jävla HORA!!" när han stack sedan ut till balkongen!

Just i det ögonblicket var jag sårad, ledsen, förbannad, arg, irriterad..
Alltså kände allt inom mig! Jag hade bara lust att dra därifrån!
Dra hem med en gång, utan att ens säga nånting till nån där :(
Var så nära att bara dra..
MEN det var ändå nånting som fick mig att stanna kvar... vet ej vad?!

Matias höll på bråka med alla ute i balkongen...
Matti kom sedan in därifrån och frågar mig
"Varför kallar Matias dig för Hora?!" Matti blev ju fan förbannad där..
för han gillar inte när hans syskon blir kallade för nåt dumt!
Jag berättade för Matti vad Matias kallade mig nyss och sade att han
är inte normal, han är störd i huvudet :S
Då fråga Matti mig ifall han skulle ge Matias stryk?! :D
Då sade jag "Gör det fan, för jag orkar ej lyssna på honom mera!
Prata allvar med han!"
Matti gick ut till balkongen och höll på bråka med Matias där ute.
Båda var ju jävligt fulla..... :/
Mamma stod också där ute ock rökte, även några kompisar.
Matti hade nästan kastat ner Matias från balkongen, shit! För dem bråka så!

Jag stod i köket med Verro och Lina.. pratade om vad Matias kallade mig nyss.
Alla var förbannade på Matias.
Plötsligt kommer Matias in i köket och säger till Lina att
"Jag ska dra nu! Kom för fan!".
Lina ville ju ej dra, så Matias tänkte dra ensam då.. han var arg/förbannad.
Han höll på sparka på köksluckor, när Pappa kommer och tar tag i honom.
Pappa ber han sluta och lugna ner sig, men det hjälper inte.
Utan Matias gör motstånd och sparkas, slåss.. då kommer Karjala och
hjälper till. Han tar tag i Matias ben, men det hjälper ej,
utan Matias kommer loss och sparkar på allt som kommer i hans väg...
Han är helt borta! Helt CRAZY!!

Jag skriker "Kasta ut ungjäveln, han vill ju ut!! Snart gör han sönder allt här inne!".
Matias kommer loss, springer ut till ytterdörren och snabbt springer
nerför trappan. Han slår med knutnäven sönder fönsterrutan och
snabbt springer ner. Han försvinner och ingen vet vart han tog vägen... :/
Karjala blir förbannad och ber alla gå ut från hans lägenhet.
Vi går ut, allihopa. Samlas utanför innan vi drar vidare till efterfest :D
Ingen vet vart Matias är.... :( Han bara försvann!
Lina stannar kvar ute och försöker få tag på Matias.. efter ett tag så svarar han
i sin mobil. Han vet ej vart han är och säger att han ska "ta livet av sig!".
Man blev ju orolig där, men jag trodde ändå ej på det han sade.
Men man visste ju aldrig, för han var ju inte normal då :S Han var helt borta!

Senare ringer det från sjukhuset hem till mamma. Matias hade gått frivilligt
till Polisen och dem hade trott att han blivit misshandlad,
för den korkade ungen hade sagt att
"ett gäng utlänningar hade misshandlat honom".
Men det stämde ju ej, för han hade själv skadat handen då när han
krossade fönstret! Idiot! Så jävla korkad av honom! :S
Dem hade fixat till hans hand på Näl, sen hade Polisen kört han
på fyllescel :D Haha! Där fick den jävla skitungen!
Han sade ju samma kväll att han skulle vela testa att
sitta inne i fyllescel, så nu fick han känna av hur det var att sitta där inne!
Haha! Fyfan!

Allt detta som hände denna kväll/natt var helt otroligt!
Alltså chockande och verkligen tråkigt.
Trodde aldrig att Matias skulle bli så knäpp i huvudet.
Det var inte min bror som var där just då, utan det var helt annan
människa!
Jag blev sårad, ledsen av det Matias kallade mig för.
Min egen bror kallar mig för Hora osv, fyfan!

Men jag förstår inte vart han fick allt detta ifrån?! Varför?!
Han verkar vara riktigt korkad och han vet inte vad Hora, Horstämplad
betyder.. För han sade att JAG är det.
Jag är LÅNGT ifrån Hora och Horstämplad :D Fyfan va korkad!

Är jag Hora/Horstämplad bara för att:

• Umgås/festar med mina killkompisar
• Har killkompisar
• Har ingen pojkvän
• osv

Han är riktigt korkad och dum i huvudet, säger jag!
OM han menade ALLT det han sade till mig då när han fick
sitt jävla utbrott :D

Jag är iaf glad över att min minsta bror (Matti) som är 16 år, stod på min sida
och ville skydda mig, sin syster :D
Jag vet att Matti är väldigt snäll och alltid skyddar sina syskon.
Han är den som alltid vill gå mellan när det är bråk i fyllan.
Han bryr sig inte vilka som bråkar el. så, men han vågar ändå gå mellan :D
Han gillade absolut inte när Matias kallade mig för dessa ord.

Vet även att storebrorsan Marko ställer upp för mig.
Det har han gjort några gånger på fester :D
Han reagera direkt, när en kille höll på putta till mig mot väggen och kom
mot mig.. Då hoppa brorsan på honom :P Haha!

Även Matias har "skyddat" mig... Eller han sade till mig på en fest att
"Testa aldrig knark! Om nån frågar/ber dig att testa sådan skit, så säg till mig!
Då jävlas ska dem få! :D Mina syskon ska inte hålla på med sådan skit!".
Matias är faktiskt jävligt emot sådant och det är väldigt bra, tycker jag.
Han är mer lik mig i många sammanhang :)

Jag har rätt så bra syskon ändå, men visst kan alla få sina "utbrott" i fyllan,
men jag hoppas verkligen att sådana "utbrott" inte förekommer mera!

Jag förstår ännu inte på HUR Matias kunde bli SÅ jävla packad och CRAZY
av bara ÖL som han drack den kvällen?!
Hur kan det vara möjligt?!
han drack BARA ÖL, ingen annat! Sen var det bara 6-7 öl han drack!
Jävligt mysko, tycker jag.
Sedan VARFÖR blev han sådan som han blev?!
Varför bråka han med alla?!

Det är ett mysterium.... Men HUR, där misstänker vi att NÅN idiot har lagt
nåt i hans ölburk, för han kan inte bli sådan annars.
Vi misstänker att antingen Jani el. Goggo lagt tex. Anfetamin i hans ölburk :/
För vi vet att dem använder sådant (ibland) :(
Varför blev han sån.. Jag tror att han har problem..
Han har problem med tjejen, det är hans första kärlek.
Han har hållit i sig massor känslor och nu rasar allt ut genom ett utbrott!
och tyvärr fick vi alla ta emot smällar från honom :(
Man ska inte hålla massor känslor inom sig för länge, för till slut orkar
man inte mera! Då blir det stopp och man kan få ett utbrott!!

Han borde prata med nån, för att lätta på sitt hjärta.... :)

Japp, men detta var min brors utbrott! Hemskt va?!
Jag fick ta mest smäll tror jag :( Perkele Unge!
Men även mamma blev kallad för "Jävla Kärring" och han spottade
på mamma och alla andra som stod ute i balkongen då :/



*Matias, detta var 1:a & sista gången jag vill se dej sådan!
Nästa gång är jag inte snäll och ger tillbaka! Det kan jag lova!
Jag tänker inte lyssna på en skitunge som kallar mig för vad som helst!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0