Trött efter all slit!

Terve!

Fredagkväll och här sitter man ensam i sin lya.
Nykter är man också, med dunkande hög musik från högtalarna!
Är seg/trött idag efter all slit på jobben...
Jobbade mina enkla 2 timmar imorse på Stavre, sedan blev
det jobb från Städhuset Väst också :)
1 hemservice på Björndalen, 1 i Vänersborg och även trappstädning
i centrum :) Sammanlagt har jobbat (städat) 7 timmar!
Det känns verkligen i ryggen och benen. Det värker!
Men gött med att få jobba och tjäna mer till nästa månad.
Pengar behöver jag alltid!!

Var en sväng efter jobbet till morsan och checkade läget där borta..
Mamma hade bjudit mig på groggar, men jag tackade "NEJ".
Är inte sugen på att dricka! Vill ta det lugnt...
Har ju halv Vodkaflaska hemma + 2 cider om jag vill dricka,
men nääeee!! Orka!!
Gumman bad mig komma hem till henne och dricka,
men tyvärr orkar inte!

Ska snart lägga mig på soffan och softa framför TV:n.
Orkar inte ens sitta här framför datorn pågrund av ryggen :/

Känns iaf gött att slitit en hel del idag!!

Ha en bra helg allihopa!

Nu ska dra mig.... Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0