En lördag eftermiddag...



HALLOJSAN!

Här sitter man ensam å lyssnar på hög musik
på en lördag eftermiddag :)
Nykter e man ännu också.
Jag väntar på Verro, så kan man
börja dricka sej lite :)
Vi tänkte sitta sej hos mej lite,
sen ska vi hitta nån fest någonstans.
Grabbarna drog till nån fest, men dem skulle höra
av sej sen om det blir nån efterfest.
Gött! Gött!
Skriver me brorsan Marx på msn
å han e full som vanligt.
Musiken dunka på nästan högsta volymen hos han,
som vanligt :D
Mamma förbannad på hans höga musik,
så hon stänger av strömmen då å då, Haha! :P
Tänkte ta en grogg snart, för börjar bli törstig här vettu ;)
De varmt!

Gött mä sol å värme,
det gillar jag!

Har allt blivit lite brun, märker jag :)
Jag blir lätt fort brun, när jag är ute i solen.


Gött att ligga ute i gräset och njuta av solen.


Jahapp, nu ska njuta av min 1:a grogg för ikväll,
sen blir det mer å mer groggar!!
Även några goa cider, Mums!


HejSvejs allihopa!

Ha en skööön lördagkväll å Valborg!

*Puss å Kram*

Fotorna: Tagna idag.

//Anskuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0